Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Titter innom dere for og si hei nå før dere snart går i fødselSavner dere masse her inne og håper alt går bra med dere
![]()
Alt er bare fint her! 22+1 uker på vei med en liten jenteHåper alt er bra med deg også, håper det går bedre
Lykkelig gravid![]()
Huff da! Da får du holde deg i roHeiHer er formen miserabel hvis jeg ikke holder meg i ro. Ellers bra
Enn der?![]()
Skal følge spent med på dere når tiden for fødsel nærmer segJa nå nærmer det seg!Håper alt er bra med deg også!
![]()
Så koselig! Og gratulererAlt er bare fint her! 22+1 uker på vei med en liten jenteSå veldig heldig at det klaffet så fort igjen
![]()
Neida, jeg har termin akkurat 8 uker etter jeg hadde termin med desemberspiraSå koselig! Og gratulererdu er ikke langt etter.
Må jo titte innom og se hvordan det går med dereHei!! Så koselig at du titter innom![]()
![]()
Og gratulerer med jenta i magen![]()
Må jo titte innom og se hvordan det går med dereTusen takk ♡
Fodt å høre alt går bra. Du er ikke langt etter.Alt er bare fint her! 22+1 uker på vei med en liten jenteSå veldig heldig at det klaffet så fort igjen
![]()