Titter innom :)

Flangre

Elsker forumet
Hei hei jenter. Benytter anledning til å skrive noen ord nå som jeg har lånt meg en annen pc og fått nytt modem. Har vært litt fraværende de siste mnd blant annet pga elendig internettilgang, og BV er vist fryktelig tungt å laste :(

Vil bare si gratulerer så mye til dere alle sammen med de søte små. Tenkt at alle har fått bebisene sine nå. Syns ikke det er lenge siden jeg satt med positiv test i handa og flyttet inn her på juni :)

Her har vi hatt noen hektiske måneder. De små har blitt hele 9 uker, er virkelig ikke små lengre. På kontroll for 1,5 uke siden veide de begge 4300 g (på grammet begge to!!) og var 53,5 cm og 55 cm lange. Storebror har ferie fra barnehagen nå på 4. uka, så vi koser oss hjemme i plaskregn alle sammen ;) Snuppa plages veldig med kolikk, og nå er jeg lei av å vente på time til fysio gjennom helsestasjonen, så imorgen skal vi til naprapat. Håper virkelig at de kan gjøre underverker for det er så vondt å se på at lillejenta mi hyler av smerte uten å kunne hjelpe henne. Er evig takknemlig for bæresele iallefall, der roer hun seg stort sett bra.

Håper det går bra med dere alle sammen, og at dere koser dere masse :)
 
Hei! Hyggelig at du titter innom! Synes heller ikke det er lange stunda siden jeg satt med positiv test og drev og satt meg inn i åssen BV fungerer:) Vår vesle Olander er straks 3 uker, og har foreløpig gitt mamman og pappan sin en mild start som nybakte foreldre:) Så leit at vesla di plages med kolikk. Håper naprapaten kan være til hjelp-lykke til!
 
Så hyggelig å høre fra deg! :) Stakkar jenta di, det kan ikke være særlig godt hverken for deg eller henne nei. Håper naprapat hjelper henne. Her går det bra. Frøkna er 7 uker i morgen, og formen min er superbra etter keisersnittet kontra etter den vaginale sist gang. Nå lever jeg som vanlig, men takler fortsatt ikke klær som går akkurat i snittet. Men det plager meg ikke. På onsdag reiser vi på ferie, det skal bli godt. Både for storebror og oss tror jeg. Storebror kjeder seg nok innimellom, og i tillegg til å være i 3-årstrassen så kan det være heftig her hjemme til tider.. Men går vel over. Her har også storebror ferie på 4.uka. Frøkna er heldigvis blid og fornøyd stort sett, men for tiden vil hun bare sove på fanget eller i bæresjalet. I dag sov hun i sjalet i tre timer.. Da var både jeg og hun litt svette etterpå gitt.. Hun var veldig flink til å sove i vogna den første tida, og sov lenge om gangen, men de siste to ukene har hun ikke sovet like bra på dagtid, og helst ikke i vogna. Heldigvis sover hun godt om natta, og to netter har hun sovet 7 timer i strekk allerede. I dag kunne hun sovet lenger, men jeg vekket henne fordi jeg hadde behov for å tømme fulle pupper.. Ellers håper jeg på nydelig sommervær dit vi skal på ferie, og så kan det gjerne være fint her hjemme når vi kommer hjem;)
 
Back
Topp