Titter innom Mars

Blue_

Gift med forumet
Hei hei jenter!

Tenkte jeg skulle titte innom dere på Marsforumet...

Jeg er i utgangspunktet en del av Februarforumet, men med termin helt mot slutten av mnd. Og siden dette er min første kan jeg godt ende opp på Mars... Hvem vet....

Jeg er 25 år og bor med min samboer i Trondheim. Vi er begge tilflyttere hit (Jeg fra Bømlo og han fra Oslo). Men vi har bodd her i 6år! Så om 1-1/2 år blir vi nok å flytte til Oslo. Da det er veldig greit med familie i nærheten, når man har små:-)

Artig å se om det er noen Trondheimsmødre her på Mars?

Etter tidlig UL er jeg nå 12+3 dager på vei:-) Og på Torsdag skal jeg på min første svangerskapskontroll!

(Det var kort om meg)

Hei hei!
Bare koslig med flere som kikker innom!
Lykke til på første kontroll :)

Heihei, og velkommen hit :-) Jeg bor i Trondheim selv, og er flytta hit fra Tromsø :-) Er 24 år :-)

Heihei, og velkommen hit :-) Jeg bor i Trondheim selv, og er flytta hit fra Tromsø :-) Er 24 år :-)

Hyggelig at du vil henge her også :-) jeg bor også i trondheim, 22 år og termin i midten av mars !

Så hyggelig at det var flere "trondheimsmødre" her :-)

Heihei! Jeg er 22 år (23 om 10 dager, haha), bor på Stjørdal, en halvtimes kjøring unna Trondheim, om ingen visste det fra før ;p Venter mitt første barn sammen med samboeren min. 

hei:) samme med meg, termin i slutten av februar men kan jo fort bli mars:) vi flytter til Stjørdal fra Oslo nå i november, er jo opprinnelig trønder så vi gleder oss:)

Velkommen skal du være :)

koselig at du titter inn,jeg bor ca 30 min sør om trheim ,er innflytter fra stavanger,venter min første sammen med mannen min ,er 28 år har termin 1 mars så jeg kan like godt få i feb som i mars  

Her var det jo litt "trønderblod" :-) Så hyggelig! Kanskje vi havner på sykehus sammen da. Hvem vet:-)

Back
Topp