Titter innom her :) Får mest sannsynlig mai barn <3

Da tvillingene lar vente på seg, og siste dagen i mai er kommet, så sniker vi oss ut igjen og tilbake i juni gruppen <3 jeg er helt satt ut at jentene fortsatt har det så fint i magen og faktisk blir enda litt til!

De ble målt i dag til 2700 gram hver, så det er store fine jenter som kommer. Jeg prøver å holde motet oppe for nå er kroppen helt kjørt og full av vann :p

Lykke til med fødsel[emoji175]
Kom gjerne med oppdatering her også når du har født[emoji7]
 
Lykke til med fødsel[emoji173]️[emoji173]️ og ny tilværelse med tvilling jentene
 
Endelig kom Hayden (uttales Heydn) og Kimberly veldig etterlengtet i går ❤️❤️ etter noen laaaange kjedelige døgn med igangsettelse, fikk de endelig tatt vannet, og da gikk det fort. Tidsperspektivet og nøyaktige detaljer er ikke heeeelt til stede :p men det tok ca 4-4,5 time fra vannet var tatt, til begge var ute.

Jeg fikk egne rier med en gang de tok vannet, så jeg trengte ikke riestimulerende drypp. Jeg fikk epidural ved 4 cm ca da riene var gode og intense, og fikk trykketrang korttid etterpå. Hayden kom ut ca 16:20, og Kimberly ble noen stresset så vi fikk hjelp med sugekopp for å få henne ut. Innen 20 minutter var hun også ute ❤️

På grunn av sugekoppen, fikk jeg en rift vaginalt som trengte å syes, og siden jeg var så øm der nede, fikk jeg heller komme ned på operasjonsstuen hvor de kunne bedøve meg fullstendig så jeg heller kunne slappe godt av (ikke noe alvorlig rift, men den satt høyt oppe)

Alt i alt ble dette en kjempefin opplevelse, og jeg er suuuuper stolt av både meg selv, den fantastisk samboeren min og de vakre jentene mine ❤️❤️

Igjen: ikke alle detaljer på plass og litt ør i hode :p men en av dem veide 2900 og var 47 lang, og den andre 2800 og var 46 lang ❤️❤️
 
Gratulerer så mye!! [emoji2][emoji173]️[emoji173]️
 
Gratulerer [emoji323]
 
Gratulerer så mye :)
 
Back
Topp