Tittei...

smørblomst85

Forelsket i forumet
Har visst sine fordeler å jobbe innen helsevesenet.
For dristet meg til å snakke med ei av gynekologene på jobb, og hun tilbød seg å ta en kikk med ultralyd når jeg var på jobb natt til fredag :happy:
Hun var enig med meg i at livmoren virket som at den sto høyere opp enn antall uker jeg er på vei. Men at dette også kunne være fordi jeg har bakovervent livmor, slik at det virket sånn.
Alle mål var fine, og hun fikk det til å være 9+0 uker på torsdagen.
Fin hjerteaktivitet. :smiley-bounce015
 

Vedlegg

  • USER_SCOPED_TEMP_DATA_MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1553811862159.jpg_1553811867075.jpeg
    USER_SCOPED_TEMP_DATA_MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1553811862159.jpg_1553811867075.jpeg
    20 KB · Visninger: 36
Har visst sine fordeler å jobbe innen helsevesenet.
For dristet meg til å snakke med ei av gynekologene på jobb, og hun tilbød seg å ta en kikk med ultralyd når jeg var på jobb natt til fredag :happy:
Hun var enig med meg i at livmoren virket som at den sto høyere opp enn antall uker jeg er på vei. Men at dette også kunne være fordi jeg har bakovervent livmor, slik at det virket sånn.
Alle mål var fine, og hun fikk det til å være 9+0 uker på torsdagen.
Fin hjerteaktivitet. :smiley-bounce015


Så koselig!
Hvor langt trodde du at du var før?
 
Så koselig <3

Husk at de vokser forskjellig, også så tidlig. Derfor skiller det gjerne med et par dager.

I mitt første svangerskap i fjor så dro jeg på tidlig ultralyd i det jeg trodde var uke 8, var visst bare 6+4 :hilarious: men alt gikk bra :) og jeg visste når eggløsning var
 
Hun fant plommesekken også, og alle mål stemte på 9+0. Er ogsådet som stemmer ut i fra første dag, siste mens.
Men termin settes uansett ikke før ordinær ultralyd.
Var mest for å utelukke at det var flere enn 1 der inne, og for å se om det var liv.
 
Kjempe bra at alt så bra ut :D alltid kjekt med ultralyd!
 
Så bra :) alltid greit med bekreftelse på liv og å få sett den lille på ul :)
 
Kjempe gøy!
Og ikke minst at du la ved bilde så vi kan få se. Ble overrasket over hvor mye det ligner på en baby i uke 9 ❤
Gratulerer så mye med den lille!
 
Ja, er ganske kult! Var forberedt på bamsemums aktig ting, men ser jo ut som en mini baby, litt romvesen aktig.
Ser jo godt ansiktet og.
 
Ja, er ganske kult! Var forberedt på bamsemums aktig ting, men ser jo ut som en mini baby, litt romvesen aktig.
Ser jo godt ansiktet og.
Imponerende!
Var på ultralyd i uke 6/7 da så dey bare ut som flubber/ostepopp. Hjertet var større enn den lille blobben.
Husker jeg sendte bilde til lillebror med "gratulerer som onkel til flubber" :p
 
Back
Topp