Tittei

B

BoOojaa

Guest
Heisann! Lurer på om jeg får lov til å være med her? Har vist om graviditeten i 1 uke og 2 dager, vært turbulent hjemme da jeg gikk på p-piller og ble gravid. Jeg vil beholde, mens gubben er ikke klar/vil ikke ha. Men det blir baby, med termin 17 desember.
 
Hei og velkommen! Forhåpentligvis blir det bedre når dere får vent dere til tanken på en liten baby:) Har dere barn fra før?

Gratulerer så mye med lille mirakelet i magen:)
 
Velkommen og gratulerer :)

Håper ting blir lettere på hjemmebane etterhvert ♡
 
Gratulerer! velkommen så mye! Håper det ordner seg for dere og at han vokser på det med tiden :Heartpink
 
velkommen til oss❤Å ikke minst gratulerer og håper ting blir bedre og at dere gleder begge til slutt❤
 
Hei og velkommen! Forhåpentligvis blir det bedre når dere får vent dere til tanken på en liten baby:) Har dere barn fra før?

Gratulerer så mye med lille mirakelet i magen:)

Ja, jeg håper virkelig det [emoji4] og at forholdet holder

Ja, vi har ei datter som blir 9 i år, sammen [emoji4]
 
Tusen takk, alle sammen! Håper også det går seg til! Sagt han får info om alle legebesøk og tilbud om å være med. Men ingen tvang! Han skal få styre tempo selv
 
Velkommen til oss! :Heartred Han kommer ikke til å angre seg når babyen kommer; barn er jo bare den beste og største gleden en kan oppleve!! :love2:love7
 
Gratulerer så mye og velkommen :)
 
Gratulerer og velkommen hit! Håper han endrer mening etter at sjokket har lagt seg :)
 
Back
Topp