Tittei :-)

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Godt nytt år!

Jeg har termin sent i Februar, så vips kan det vel bli en Marsbaby også. I alle fall i følge en drøm i natt :P (Gud, som man drømmer altså!)
Henger litt her med dere også i ventetiden :-)

Hvordan har svangerskapet vært så langt?

Hei og velkommen!
Er det førstemann? Jeg gikk 12 dager over sist, så tipper det blir overtid nå også :-)

Hei og velkommen!
Er det førstemann? Jeg gikk 12 dager over sist, så tipper det blir overtid nå også :-)
Tusen takk:-)

2. nå :-)

Gikk ikke overtid sist, fødte faktisk på termin. Regner derfor med at jeg har brukt opp flaxen min :P Kjenner så mange som har gått over med sitt andre :-)

Hei på deg! :D Koselig å se deg her!

Henger også på både februar og mars nå :) har termin i mars, men blir februar baby :)

Ja like sannsynlig begge deler :)
Har termin 21.feb jeg da, men en merkelig følelse om å gå skikkelig på overtid. Og jeg blir i så tilfelle ikke satt i gang før 03.mars. Da er det koselig å ha en gruppe å vente med :-)

Har termin 21.feb jeg da, men en merkelig følelse om å gå skikkelig på overtid. Og jeg blir i så tilfelle ikke satt i gang før 03.mars. Da er det koselig å ha en gruppe å vente med :-)
Helt klart, og heldigvis er det ingen regler for antall grupper man kan være på :D

Helt klart, og heldigvis er det ingen regler for antall grupper man kan være på :D
Trodde det var begrenset til en uten å helt vite hvor jeg skal ha hørt det:P ble glad da jeg kunne være her også! :-) hadde termin 1.mars først så var litt her helt i starten:-)

Trodde det var begrenset til en uten å helt vite hvor jeg skal ha hørt det[emoji14] ble glad da jeg kunne være her også! :-) hadde termin 1.mars først så var litt her helt i starten:-)
Nei, det har jeg aldri hørt! Dumt om det skulle være sånn når det er noen som vipper mellom to måneder :)

Back
Topp