Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkHei og velkommen!
Er det førstemann? Jeg gikk 12 dager over sist, så tipper det blir overtid nå også
Takk i like såHei på deg! Koselig å se deg her!
Greit å ha en fot innenfor kan jo fort bli både det ene og det andre da!Er både på februar og mars jeg og, termin 1.mars
Ja det så jeg! koselig det! Hvilken dato ble KS?Henger også på både februar og mars nå har termin i mars, men blir februar baby
Ja det så jeg! koselig det! Hvilken dato ble KS?
Spennende daHar ikke fått eksakt dato, men 3 forskjellige, så venter på brev med eksakt dato. Men alle 3 er i februar.
Ja like sannsynlig begge delerGreit å ha en fot innenfor kan jo fort bli både det ene og det andre da!
Har termin 21.feb jeg da, men en merkelig følelse om å gå skikkelig på overtid. Og jeg blir i så tilfelle ikke satt i gang før 03.mars. Da er det koselig å ha en gruppe å vente medJa like sannsynlig begge deler
Helt klart, og heldigvis er det ingen regler for antall grupper man kan være påHar termin 21.feb jeg da, men en merkelig følelse om å gå skikkelig på overtid. Og jeg blir i så tilfelle ikke satt i gang før 03.mars. Da er det koselig å ha en gruppe å vente med
Trodde det var begrenset til en uten å helt vite hvor jeg skal ha hørt det ble glad da jeg kunne være her også! hadde termin 1.mars først så var litt her helt i startenHelt klart, og heldigvis er det ingen regler for antall grupper man kan være på
Nei, det har jeg aldri hørt! Dumt om det skulle være sånn når det er noen som vipper mellom to månederTrodde det var begrenset til en uten å helt vite hvor jeg skal ha hørt det[emoji14] ble glad da jeg kunne være her også! hadde termin 1.mars først så var litt her helt i starten