Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkHei og velkommen!
Er det førstemann? Jeg gikk 12 dager over sist, så tipper det blir overtid nå også![]()
Greit å ha en fot innenforEr både på februar og mars jeg og, termin 1.mars![]()
Ja det så jeg!Henger også på både februar og mars nåhar termin i mars, men blir februar baby
![]()
Ja det så jeg!koselig det! Hvilken dato ble KS?
Spennende daHar ikke fått eksakt dato, men 3 forskjellige, så venter på brev med eksakt dato. Men alle 3 er i februar.
Ja like sannsynlig begge delerGreit å ha en fot innenforkan jo fort bli både det ene og det andre da!
![]()
Har termin 21.feb jeg da, men en merkelig følelse om å gå skikkelig på overtid. Og jeg blir i så tilfelle ikke satt i gang før 03.mars. Da er det koselig å ha en gruppe å vente medJa like sannsynlig begge deler![]()
Helt klart, og heldigvis er det ingen regler for antall grupper man kan være påHar termin 21.feb jeg da, men en merkelig følelse om å gå skikkelig på overtid. Og jeg blir i så tilfelle ikke satt i gang før 03.mars. Da er det koselig å ha en gruppe å vente med![]()
Trodde det var begrenset til en uten å helt vite hvor jeg skal ha hørt detHelt klart, og heldigvis er det ingen regler for antall grupper man kan være på![]()
Nei, det har jeg aldri hørt! Dumt om det skulle være sånn når det er noen som vipper mellom to månederTrodde det var begrenset til en uten å helt vite hvor jeg skal ha hørt det[emoji14] ble glad da jeg kunne være her også!hadde termin 1.mars først så var litt her helt i starten
![]()