Tittei.. :-)

^Yakine^

Glad i forumet
Heisann :-) Gammel bruker her, var aktiv her inne når jeg var gravid med min førstefødte :-) hun er født i oktober 2006:-) så dersom det er noen her inne som kjenner noen som kjenner meg- så vær så snill å ikke fortelle at jeg er gravid igjen:-D Jeg og min samboer fant ut igår at jeg er nesten 6 uker på vei :-) dette blir hans første barn :-) vi gleder oss stort!!:-) Jeg håper på mange nyttige og fine "samtaler" her inne på mars-13 :-)

Gratulerer så mye=)

Gratulerer

Tusen takk :-) Spennende dette! Sist fant jeg ikke ut at jeg var gravid før jeg var 12 uker på vei, så dette er noe nytt! ;-)

Var hjemme i går og hjemme i dag også! I går kastet jeg opp alt hele dagen, i dag har jeg kastet opp bare en gang, men er kjempe kvalm. Begynte sånn her i uke 6 sist gang også!

Håper det gir seg snart!! Hadde ikke tenkt å fortelle noe på jobben før jeg hadde vært på ul, men den glapp, 3 dager før jeg går ut i ferie! :( 

Flere som har måttet være hjemme fra jobben alt pga det samme?

Jeg MÅ spørre siden jeg kjenner igjen brukernavnet fra et annet sted :) Har du/har du htt en hvit gjeterhund :) ?

Lilje_prøver skrev:
Jeg MÅ spørre siden jeg kjenner igjen brukernavnet fra et annet sted :) Har du/har du htt en hvit gjeterhund :) ?

Hehe, ja jeg har to ;-) hundesonen kanskje?

Back
Topp