Tittei

Drømmemamma

Flørter med forumet
Hvordan går det med alle junijenter? Her går det som det måtte gå. Kvalm,oppkast,halsbrann osv.. Sånn er det å være meg å være gravid. Men godt å få tegn som forteller at jeg er gravid,menneh nå syns jeg det holder for en stund. Kvalm døgnet rundt,spyr godt om dagene å er sliten. Men når tiden er der er det så verdt det.. Er bare tøft når det står på. Håper det ikke varer så lenge denne gangen,startet jo ganske seint.. å det jeg har hørt er at jo seinerer det begynner jo kortere varer det..?!
Håper det går fint med alle dere der ute!
:-)

Huffda, høres ikke ut som du har det så moro for tiden nei.
Veldig lett å skjule det hele også tenker jeg om du skal late som du har spysjuke i 2 mnd....
Håper det ikke varer så altfor lenge selv om det er verdt det alt i alt. :-)

Sist var jeg heldigvis så heldig at jeg ikke spydde selv om jeg var kvalm, så håper jeg er like heldig denne gang. Småkvalm til og fra, svimmel, sliten, temperatursvingninger (plutselig synes jeg det er varmt og plutselig kaldt og så varmt igjen).
Selv om det er litt plagsomt til tider så er det litt godt også å ha noe svangerskapssymptomer så man kjenner at det er noe på gang før bevegelsene og magen kommer for fult.

huffda! Det var ikke moro!! Her er det svært få symptomer, så jeg skulle nesten ønske at jeg kunne bli litt kvalm innimellom... Eneste jeg mer er at jeg tisser hele tiden, har stikninger i magen og fryser mer enn vanlig! Har hatt en MA, så er litt engstelig.. jo flere symptomer jo bedre tenker jeg! Får håpe du kommer over det fort da!! "God bedring" hehe 

Huff så slitsomt det høres ut.
Jeg har til nå kun hatt disse magevontene som de fleste får og som er normalt.
Forrige svangerskap var så og si problemfritt, så jeg satser på det samme denne gangen også

Hvordan går det me deg nå?
Er du like kvalm og kaster opp like mye?!:/

Hei! Ja,gjør nok det! Kaster opp,opp mot 10 ganger daglig. Får ikke i meg mat for at jeg er så kvalm. Så prøver å drikke litt,men det kommer også opp. Gått ned nesten 5 kg allerede :-/ Kjedelig,men det går seg vel til etterhvert..

huffda... det var voldsomt!! Kan ikke tenke meg hvor grusomt det må være..!! Har du prøvd sånn bånd som du får på apoteket? Mot sjøsyke? Har hørt det skal hjelpe mot svangerskapskvalme også...Håper du kommer over det snart hvertfall!

Back
Topp