Tittei :)

Julifrøet

Elsker forumet
Da stakk vi snuten innom for å se om det hadde skjedd noe nytt siden sist, og det har det jo :)
Det er ikke jul lengre, så da bytta vi likegodt navn.

Hos oss skjer det mye om dagen. Litt ferie på gang, bleieslutt, har hatt innbrudd i butikken min og har begynt på slankinga igjen. (Blir jo et lite jafs før man skal til Hellas) :P

Jeg har kommet igang med blogginga igjen http://www.kiera.no for den som vil lese :)

Hvordan går det med dere jenter? Har ikke hatt tid til å være innom de siste mnd, men jeg ser jo at mye har skjedd :)

Koselig at du ser innom :)

Tittet innom bloggen, fine bilder av flink jente som går på potte :)

Her er alt bare bra, Amelia er blid og fornøyd og storkoser seg med sommer og bading :)

Jeg er gravid med termin i februar :)

SÅ koselig å se deg igjen her! Og så flott jenta deres er :) Her er det også fullt opp med bleieslutt nå, T har gått uten bleie på dagtid i en måneds tid nå. Har fortsatt litt uhell nå og da, men ekstremt sjelden i forhold til hva vi forberedte oss på. Som oftest er det bæsjingen det går galt med faktisk, han sliter litt med magen også, så det er nok ikke så lett. :)

Så fint å se deg igjen! :) Så flink Kiera er med bleieslutt. :)

Vi skal flytte i september, hadde vært kjempekoselig å møtes en gang før det. Nå begynner det å bli noen uker siden jeg har sett de andre også.

Hvor skal dere flytte Sukkertopp? Ble det back to the roots? Og ja vi må helt klart treffes før september!

Gratulerer så mye trinemor med nytt frø! Her skjer det foreløpig ingenting, men kanskje en gang :)

Fru H - nå har jo lillegutt vært tidlig ute med det meste, så det er nok ikke lenge før han fnyser av ordet bleie :)

Her har hun holdt på i bare en uke, og hatt 4 uhell hvorav to var i barnehagen. Og i natt var hun helt tørr for første gang, men hun våknet rundt midnatt og måtte tisse på potta. Sovna heldigvis igjen med en gang :)

så flink hun er! Teodor kan også ha tørr bleie på morningen, men som oftest har han tisset :) Så nattbleien blir en stund! Så synd med innbrudd forresten! Må være utrolig kjedelig.

Så fin blogg! Fine bilder av dere! Håper dere får igjen det meste på forsikringen etter innbruddet? Så utrolig kjedelig.

Her har lillesøster Luna blitt over fire måneder. Tida går så utrolig fort. Alma er stolt storesøster til en utrolig rolig baby som omtrent bare smiler og har begynt å sove 11-12 timer om natta. Det ble ikke så slitsomt å være tobarnsmor som jeg hadde trodd! 
Vi har nettopp vært på ferie, og Alma har nå tilvenning i ny bhg. Det ser ut til å gå veldig bra. Siste tilvenningsdag i dag, og hun syntes ikke det var noe problem at jeg gikk, jeg fikk bare verdens beste godklem.

Koselig å se dere her inne igjen!

Hilde og Ki skrev:
Hvor skal dere flytte Sukkertopp? Ble det back to the roots? Og ja vi må helt klart treffes før september!

Jepp, vi flytter tilbake til Kristiansund. :) Tror vi blir hjemme stort sett hele tiden fram til september. 

Hei:)

Så fin blogg:)! Flinke jenta di!!
Her står det bra til - frøkna trener på bleieslutt - hun blir storesøster i september! :)

Back
Topp