Titt titt jenter;)

MineToJenter <3

Gift med forumet
Jeg har lagt ut bilde av Aurora i engletråden på generell hvis noen vil se! (side7)

Håper dere alle har det bra[;)]

Nydelig nydelige Aurora... [:(]

Det er så mange sterke følelser som river i hjertet her nå at jeg ikke klarer skrive noe fornuftig...
men STOR KLEM fra meg og håper alt går bra med dere [:)]

Utrolig vakker jente  Har ingen mulighet til å sette meg inn i savnet deres, men ønsker dere all mulig godt og ta vare på hverandre.

Stoooor klem.

Nydelig liten engel... Vet heller ikke hva jeg skal si... Men kan umulig sette meg inn i deres situasjon, og håper jeg aldri trenger det heller! [:(]
Sender over gode tanker og klemmer og håper dere snart får en ny spire! [:)]

Så utrolig nydelig jente! Huff vet ikke hva jeg skal si, tårene bare renner og renner..igjen.. Det må være utrolig sterkt for deg å legge ut bilde av henne og lese igjennom tråden. Kan jeg spørre om hvordan dere takler det? Dere har jo gått igjennom mitt verste mareritt. Jeg er så utrolig trist på dine vegne og alle andre som har nydelige englebarn. Har ei lita niese som bare levde 15 min etter fødsel. Håper virkelig dere får en liten en i 2010 (nå begynner det vel å nærme seg 2011), og at dere minnes lille, vakre Aurora. 

Så fin hun var Moffe!
Virkelig så trist at jeg ikke har ord å beskrive det med..

Håper virkelig det går bra med dere og at dere blir gravide snart!

Tusen takk søte dere

Jeg er ufattelig stolt over våres lille tulle Så flott og perfekt og lik sin kjære pappa
Det går veldig bra med oss nå og jeg ser virkelig fremover! Vi har hatt/har fantastiske venner , kolleger, prest og familie rundt oss som har vært en enorm støtte! Dette har hjulpet oss masse hele veien.
Det er godt å fungere igjen og tenke fremover. Sorgen er ikke lenger altoppslukende , husker nesten ikke noe fra de 5-6 første ukene..

Vi håper på ny spire snart;) bikker nok over på 2011 nå tenker jeg! Men stresser ikke noe med det!

Det gjelder å tenke fremover! Aurora vil for alltid være våres engleskatt og vi bærer på vakre minner fra tiden vi fikk med henne! Hun har en helt spesiell plass i hjertene våres

ORIGINAL: MamaB

Nydelig nydelige Aurora... [:(]

Det er så mange sterke følelser som river i hjertet her nå at jeg ikke klarer skrive noe fornuftig...
men STOR KLEM fra meg og håper alt går bra med dere [:)]

signerer denne.

ORIGINAL: Silje_85

Så utrolig nydelig jente! Huff vet ikke hva jeg skal si, tårene bare renner og renner..igjen.. Det må være utrolig sterkt for deg å legge ut bilde av henne og lese igjennom tråden. Kan jeg spørre om hvordan dere takler det? Dere har jo gått igjennom mitt verste mareritt. Jeg er så utrolig trist på dine vegne og alle andre som har nydelige englebarn. Har ei lita niese som bare levde 15 min etter fødsel. Håper virkelig dere får en liten en i 2010 (nå begynner det vel å nærme seg 2011), og at dere minnes lille, vakre Aurora. 

Trist å høre om niesa de klemmer til dere

ORIGINAL: Frøgen

Dette er noe av det sterkeste jeg har sett... Jeg har ikke ord. Det gjør vondt i sjelen av å tenke på
hva dere har gått igjennom moffe79. Hun var så vakker lille jenta deres. Syns dere er utrolig tapre
og har en fantastisk positiv instilling. Jeg beunder deg for det. Tenker masse på deg, og tenker samtidig
på hvor heldig jeg er. Det er ingen selvfølge å få barn, det er faktisk et mirakel.
Det setter ting i perspektiv dette her. Det rørte meg dypt rett og slett.
Takk for at du har delt både hirstorien din og bildet med oss[:)]

Tenner et lys for lille Aurora og for mamma moffe som har bursdag i morgen[:)]

Tusen takk kjære deg. Nå ble jeg rørt til tårer her[;)] søta!

ORIGINAL: *Auduns*mamma*

Ord kommer til kort.. Dere er utrolig sterke, og har en beundringsverdig stå-på-vilje.! Unner dere så virkelig en ny spire!! Krysser alt jeg eier og har for at det skjer snart[:)] 

Tusen takk[;)] vi håper på en spire innen 6 mnd;) det er realistisk[;)]

ORIGINAL: cassy

ORIGINAL: Moffe79

ORIGINAL: *Auduns*mamma*

Ord kommer til kort.. Dere er utrolig sterke, og har en beundringsverdig stå-på-vilje.! Unner dere så virkelig en ny spire!! Krysser alt jeg eier og har for at det skjer snart[:)] 

Tusen takk[;)] vi håper på en spire innen 6 mnd;) det er realistisk[;)]

JEg sender deg faktisk litt BABYSTØV jeg siden sist jeg gjor det med fødslene så funka det[:D][:D][:D][:D]

Dette er bare til deg moffe

Tusen takk søte du

ORIGINAL: cassy

Skulle ønske jeg kunne trylle, så skulle jeg gitt deg alt du ville ha[:D]

Skulle jeg også[;)][;)] Hadde ikke hatt problemer med ønsket mitt

Ord blir fattige !

Jeg kommer heller ikke på noe fornuftig å skrive...!

huff..

skjønner at dere har en tøff hverdag !

Jeg håper jeg gjorde meg klar i går om hva jeg føler for deg, Aurora, og din opplevelse. Som jeg skrev, dere har plantet dere godt inn i mitt hjerte. Jeg lå jo på intensiven på st. Olavs med Malin som fikk behandling mot gbs, når tråden din kom om at du hadde mistet din lille jente.. Du fikk meg til å kjempe med nebb og klør for lille jenta mi, her gikk alt bra, og jeg er så takknemlig for hver eneste dag jeg får med mine små!
Bildet av lille jenta di i går gjorde alt så mye mer virkelig for meg, om hva som kunne skjedd her og, helt ufattelig for meg hvor sterk en person du må være! Tenker mye på deg!! Skulle bare ønske jeg kunne gjort så mye mer for deg, enn å sende deg noen tanker her inne..

Jeg håper det klaffer for dere snart med ny spire! [:)]

Mange klemmer til deg!!

Hun var nydelig!! Så liten å søt!

Synes det er en fin ting at foreldre får kle på ungene sine å være litt sammen med dem selv om de er gått bort! Det hjelper nok litt på å bearbeide sorgen også!

Kan ikke engang forstå litt av hvoirdan dere hadde det da, og nå! Dere er sterke!!!
Aurora er en vakker engle jente!!

Som cassy skrev.. viss jeg hadde fått et ønske.. eller tre.. du skulle fått alle sammen! Jeg beundrer hvor sterk du er!

Ønsker dere allt godt!!!

For et vakkert englebarn....kjenner det stikker i magen....dere er så utrolig sterke!!

Håper virkelig en liten spire sås snart hos dere [:D]

Sender deg babystøvet mitt, hehe, for her holder det med 1 en liten stund til [;)][:D]

ORIGINAL: MammaNina

Nydelig liten engel... Vet heller ikke hva jeg skal si... Men kan umulig sette meg inn i deres situasjon, og håper jeg aldri trenger det heller! [:(]
Sender over gode tanker og klemmer og håper dere snart får en ny spire! [:)]

Signerer alt her! [:)]

[:(][:(] nydelig[:(]

Back
Topp