MineToJenter <3
Gift med forumet
Jeg har lagt ut bilde av Aurora i engletråden på generell hvis noen vil se! (side7)
Håper dere alle har det bra[;)]
Håper dere alle har det bra[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så flott og perfekt og lik sin kjære pappa

ORIGINAL: MamaB
Nydelig nydelige Aurora... [:(]
Det er så mange sterke følelser som river i hjertet her nå at jeg ikke klarer skrive noe fornuftig...
men STOR KLEM fra meg og håper alt går bra med dere [:)]
ORIGINAL: Silje_85
Så utrolig nydelig jente! Huff vet ikke hva jeg skal si, tårene bare renner og renner..igjen.. Det må være utrolig sterkt for deg å legge ut bilde av henne og lese igjennom tråden. Kan jeg spørre om hvordan dere takler det? Dere har jo gått igjennom mitt verste mareritt. Jeg er så utrolig trist på dine vegne og alle andre som har nydelige englebarn. Har ei lita niese som bare levde 15 min etter fødsel. Håper virkelig dere får en liten en i 2010 (nå begynner det vel å nærme seg 2011), og at dere minnes lille, vakre Aurora.
klemmer til dere
ORIGINAL: Frøgen
Dette er noe av det sterkeste jeg har sett... Jeg har ikke ord. Det gjør vondt i sjelen av å tenke på
hva dere har gått igjennom moffe79. Hun var så vakker lille jenta deres. Syns dere er utrolig tapre
og har en fantastisk positiv instilling. Jeg beunder deg for det. Tenker masse på deg, og tenker samtidig
på hvor heldig jeg er. Det er ingen selvfølge å få barn, det er faktisk et mirakel.
Det setter ting i perspektiv dette her. Det rørte meg dypt rett og slett.
Takk for at du har delt både hirstorien din og bildet med oss[:)]
Tenner et lys for lille Aurora og for mamma moffe som har bursdag i morgen[:)]
ORIGINAL: *Auduns*mamma*
Ord kommer til kort.. Dere er utrolig sterke, og har en beundringsverdig stå-på-vilje.! Unner dere så virkelig en ny spire!! Krysser alt jeg eier og har for at det skjer snart[:)]
ORIGINAL: cassy
ORIGINAL: Moffe79
ORIGINAL: *Auduns*mamma*
Ord kommer til kort.. Dere er utrolig sterke, og har en beundringsverdig stå-på-vilje.! Unner dere så virkelig en ny spire!! Krysser alt jeg eier og har for at det skjer snart[:)]
Tusen takk[;)] vi håper på en spire innen 6 mnd;) det er realistisk[;)]
JEg sender deg faktisk litt BABYSTØV jeg siden sist jeg gjor det med fødslene så funka det[:D][:D][:D][:D]
Dette er bare til deg moffe

ORIGINAL: cassy
Skulle ønske jeg kunne trylle, så skulle jeg gitt deg alt du ville ha[:D]

ORIGINAL: MammaNina
Nydelig liten engel...Vet heller ikke hva jeg skal si... Men kan umulig sette meg inn i deres situasjon, og håper jeg aldri trenger det heller! [:(]
Sender over gode tanker og klemmer og håper dere snart får en ny spire! [:)]