Titt tei!

MammaOkt

Forumet er livet
VIP
En stund siden jeg har tittet innom her nå, så titt tei fra meg[;)]

Er mye stress her hjemme for tiden;
Lillegutt griner, fjerter, sover litt (dog veldig lett) - må bæres så og si 70 % av dagen. Auuu i rygg og skuldrer... og koko i hodet mitt. Han ligger på fanget mitt for å sovne, eller må jeg vippe som en tulling på vippestolen.
Så som et lite kirsebær på toppen er jeg syk + varmepumpa røyk i dag...ikke har vi fått handlet inn mat til Jul enda...jepp, merry christmas[&:]
Måtte avlyse forrige kiropraktortime til gutten pga sinnsykt snøvær her.

Gode nyheten er at varmepumpemannen kommer i morgen og fikser. prøver iallfall[:)] Og at mann og barn ellers er forholdsvis friske[:)]

Alt vel med dere i disse travle dager?

heiii[:D]

ikke innom så ofte jeg heller lenger, tiden strekker ikke til[:)]
håper lillegutten din snart finner roen uten og bli båret.. det blir en jammen sliten av. [&o]
snøværet ja, men det ble i alle fall hvit jul. hihi

her går det greit i alle fall, jeg har blitt førkjøla IGJEN etter 3 uker som frisk. jaja..
emilie vil ikke legge seg før 23 om kveldene, hun NEKTER. men men.
i Januar (forhåpentligvis) flytter vi inn i nyfjøset, da vil det nok endelig roe seg her. [:)]

ønaker dere en kjempefin jul!! [:D]

Huff. Håper han snart finner roen uten at du må bære han.

Her har snuppa endelig funne ut at ho kan ligge på venstre side av hode og [:D], så da blir nok fysioterapauten fornøyd :).

Ellers har ikkje desember vert en drømme månde for min del. Fikk helvetesild for 3 uker siden og det er fortsatt ikkje gidd seg. Så Malina her vært mye på besøk rundt om til familien i desember..
Kjenner det tar litt på psyken dette. Men krysser fingrene for at eg snart blir frisk..

Men ønsker deg og dine en riktig god jul [:D]

Ufff, hørtes slitsomt ut. Håper du får slappa av i julen og stresse litt ned. Ønsker deg GOD JUL. Juleklemmer fra oss[:)]

ORIGINAL: *xsnox86*

heiii[:D]

ikke innom så ofte jeg heller lenger, tiden strekker ikke til[:)]
håper lillegutten din snart finner roen uten og bli båret.. det blir en jammen sliten av. [&o]
snøværet ja, men det ble i alle fall hvit jul. hihi

her går det greit i alle fall, jeg har blitt førkjøla IGJEN etter 3 uker som frisk. jaja..
emilie vil ikke legge seg før 23 om kveldene, hun NEKTER. men men.
i Januar (forhåpentligvis) flytter vi inn i nyfjøset, da vil det nok endelig roe seg her. [:)]

ønaker dere en kjempefin jul!! [:D]

Usj så drit at du også er syk igjen...håper du kommer deg fort!
Her legger ikke christian seg heller før 22 eller 00 tiden...kjipt.
Jaja det kunne vært verre får vi trøste oss med![;)]

Masse god JUl til deg og dine også![:D]

ORIGINAL: Mamma til Malina

Huff. Håper han snart finner roen uten at du må bære han.

Her har snuppa endelig funne ut at ho kan ligge på venstre side av hode og [:D], så da blir nok fysioterapauten fornøyd :).

Ellers har ikkje desember vert en drømme månde for min del. Fikk helvetesild for 3 uker siden og det er fortsatt ikkje gidd seg. Så Malina her vært mye på besøk rundt om til familien i desember..
Kjenner det tar litt på psyken dette. Men krysser fingrene for at eg snart blir frisk..

Men ønsker deg og dine en riktig god jul [:D]

Tusen takk!

Ah har du også en som ikke ville ligge på venstre side? Samme her...låsning i nakken hos mini. Blitt litt bedre etter kiropraktor men er enda stiv, sikkert muskulært.  Huff helvetsils?? Høres veldig vondt ut, og fælt at du ikke kan ha snuppa så mye hos deg - håper at du blir kvitt det raskt altså[&o]

Håper også at du før en fin Jul med familie og venner[:D]

Titt tei![:D]

Huff, høres ut som snuppa her. Om hun sover så må eg lista meg rundt, bare eg tar tlfnen og snakke så våkne hu[&:]
Håpe det snart går over for oss begge...
Æsj, kjedlig og bli syk nå i juletidene, hele fam til vennina mi ligger med spysjuka, siden eg va der i heila går, så e det ein stor sjangs for at me o får an...

Her e alt ferdig te jul, deilig. Bare noen få julegaver som må kjøres rundt med. Snuppa e tett og forkjøla, så prøve og holde hu inne til julafta ihvertfall. Hvit snø ser det ut til og bli[:)]

Go jul fra Haugesund[:D]

Heia! [:)]

Huffa meg, så kjedelig at Christian ikke finner roen på egen hånd! Har hatt en småsyk Herman her de siste par dagene, og da har armene til mammaen vært stort sett den eneste plassen han vil være - slitsomt, men overkommelig siden det (forhåpentligvis) bare er nå når han er syk. Vet på en måte hvordan du har det (men ikke i samme skala), så sender masse gode tanker til deg og mannen din, og håper at guttefanten blir bedre fort som fy! Det er jammen mye som skal på plass i de små kroppene første tida, altså!

Her går det stort sett bare bra, bortsett fra at Herman er litt syk, ja. Snørrete og nyser og hoster. Jeg selv som er smittekilden, men er heldigvis frisk nå. Sambo ligger på sofaen og sover på nettene, for han også er syk og da snorker han så syykt - og det er bare alt for irriterendes nå når jeg er våken på nettene pga Herman..vil liksom få sove når jeg kan, og det går ikke med en stk snorkende sambo ved siden av meg. [8D]

Ellers så er alle julegavene handla inn, juletreet står i stua (ikke pynta ennå, det sparer vi til imorgen), og jeg føler meg stort sett klar. Er veldig spent på hvordan det blir på julaften, skal feire jul hos svigers, og det er første gangen jeg ikke er hjemme hos mamma og pappa den dagen!

Håper at dere får en fin jul der nede i winterwonderland! Her er det ikke mye snø, men kaldt og vakkert er det likevel [:)] GOOD JUL!

Hei hei snupp

Synd å høre at Christian er så vanskelig for tiden [&:] 
Skal krysse fingrene for at han blir bedre snart! (og for at varmepumpe-mannen fikser pumpa deres)

Ville bare ønske deg en gooood juuul [:D]
Håper vi kan sees når jeg og mini kommer over på nyåret [:)]

Klem

Hei igjen.

Så synd at lillen din er så urolig, forferdelig slitsomt!! Håper at dette retter seg snart!!
Tristan er også urolig, men jeg klarer stort sett å lure han i seng rundt kl 20 hver kveld. Dagene må jeg enten ha han liggende i armene, eller gå tur for å få han til å sove.

Blir jul her også, men tror heller vi får komme sterker tilbake til neste år.
God jul[:D]

Tusen takk for gode ord alle sammen!

Tigerbebis: Så dumt at både mannen og Herman er blitt syke *immunforsvarstøv sendes* men godt å høre at Julen er kommet hos dere likevel![:)] Ønsker meg deg hit neste Jul for å ordne til JUl, for virker som du har hele kontrollen *misunnlig hehe*[8D]
Kodeord Markblomst: Ja det er et forferdeig snøvær, har måttet utsette masse julehandel pga det. Men nå snør det iallfall ikke så mye som det gjorde for noen dager siden. Ønsker deg også en kjempefin Jul! Har du klippet deg forresten?? Og blitt blond??[:)]
Juliett: krysser alt jeg har for at du slipper unna spysyka - og masse God Jul![:)]
Mazter; Ja du er heldig med stor H - men unner deg det så lenge du iallfall vet at du er heldig hehe![;)] Jeg var heldig med førstejenta mtp søvnen og at hun ikke var krevende på dagtid sammenlignet med denne her tassen.
Jeg sliter også med bekkenet, trist å høre at du også gjør det...Måtte vi begge bli helt gode igjen etterhvert!
Tanketrollet; ja såklart vil jeg treffe deg igjen når dere kommer hitover på nyåret, bare å plinge eller sende sms! Masse God Jul til deg og dere også[:D]
Chicell: håper at Tristan vil finne bedre ro etterhvert, godt at han iallfall klarer å sovne tidlig om ikke annet. God Jul til deg og dine også[:)]
Cucurs: takk for det, og God Jul til deg også![:D]

KLEM fra meg!

Neimen, se der ja! Sambo satt nettopp ved siden av meg og spurte hvorfor du ikke har vært her i det siste! Skal forklare han situasjonen!

Koselig at du er innom da! Forstår godt at vesle Christian tar opp tiden din! Håper han kommer seg "på beina" igjen snares mulig så du både får tid til deg selv og BV igjen! Skal ikke være lett å være ny her i verden altså. Selv har vi reist fra London og hit til Sunnmøre med overnatting i Latvia pga kansellerte ruter, men det har gått greit. Vi gikk også fra en mme i England til Nan her i Norge, og det siste døgnet har stakkars Ella-Linneah spydd oppigjen ALL melk hun har fått! Hadde en pakke mme fra England i back-up og har nå kjøpt Hipp istedet, så krysser fingrene for at hun kommer seg snart!

God Jul til deg og dine og håper at dere får en kjempefin feiring! [:)]

ORIGINAL: Tirnanog

Neimen, se der ja! Sambo satt nettopp ved siden av meg og spurte hvorfor du ikke har vært her i det siste! Skal forklare han situasjonen!

Koselig at du er innom da! Forstår godt at vesle Christian tar opp tiden din! Håper han kommer seg "på beina" igjen snares mulig så du både får tid til deg selv og BV igjen! Skal ikke være lett å være ny her i verden altså. Selv har vi reist fra London og hit til Sunnmøre med overnatting i Latvia pga kansellerte ruter, men det har gått greit. Vi gikk også fra en mme i England til Nan her i Norge, og det siste døgnet har stakkars Ella-Linneah spydd oppigjen ALL melk hun har fått! Hadde en pakke mme fra England i back-up og har nå kjøpt Hipp istedet, så krysser fingrene for at hun kommer seg snart!

God Jul til deg og dine og håper at dere får en kjempefin feiring! [:)]

Ååå så koselig! Hilse mannen og si at jeg setter pris på etterlysningen hihi[:D]

Jeg har vært lite på BV i det siste, men vært litt på Generell, for jeg måtte ha litt avstand fra baby og søvn og mating av baby - for jeg holdt seriøst på å bli gal pga hvordan det har vært her hjemme nå en stund. Men nå skal jeg være mer her inne, får mer avlasting nå i julen når mannen har ferie[:)]

Huff det hørtes utrolig stress ut med den reisen - og iallfall når det ikke går som planlagt! Dere skal ha kred for å ikke ha fått panikk, det hadde sikkert jeg fått...men hva skal en gjøre, en må jo bare ta det som det kommer. Dumt at lillejenta reagerte på annen mme, håper dere finner en her som hun tåler/liker, f.eks Hipp som dere nå skal prøve! Ikke bare bare dette her - de som hinter om at de som ikke ammer er late eller gir opp eller whatever, kan iallfall bare rulle inn...Fordeler og ulemper med begge deler har jeg funnet ut iallfall.[;)]

Masse masse god jul til deg og dine også - håper dere får en fin feiring med familien![:D]

Varmepompe er gull!!
Så kjedelig at lillegutten har sånn trøbbel.. her går det i babybjørn bæring. Gikk til halv tre en natt her...

Rart det ikke er funnet opp vippestol eller vogn-dytter av kolikkforeldre.. så man slapp slikt!

Lykke til, håper du klarer å kose deg i jula selvom!

Klem fra meg [:)]

Back
Topp