Titt-tei

millesmamma

Flørter med forumet
Etter litt mas fra namba så må jeg vel inn hit igjen[;)]

Begynner å bli en stund siden jeg har vært her inne. Tok meg en bv pause, og kom meg aldri ut av den pausen..
Som dere ser så er det liv i oss[:D]. Selv om jeg av og til har følt meg meget død av og til. De to-tre siste mnd har jeg jobbet og jobbet, og jobbet litt til. Har i tillegg jobbet til alle døgnets tider, og det har jeg kjent på kroppen for å si det sånn. Har jeg ikke jobbet så har jeg sovet. Nå til helgen er det min første frihelg siden september. Gjett om jeg gleder meg. Skal kose meg glugg ihjel sammen med sambo og Amalie[:)]

Amalie har nettopp vært syk i noen dager, mest sannsynlig så var det svineinfluensaen som var innom og hilste på oss. Heldigvis så var det bare noen dager med feber.
Ellers så har hun blitt til ei veldig selvstendig og bestemt frøken.. Her om dagen når jeg mistet å sovne på sofa så var hun på kjøkkenet, hun skulle vist bake til jul.. Hun storkosa seg der med to kilo mel, sukker og melk[:D] Det endte med at vi måtte bake boller[:D]

Så er hun begynt å bli veldig veslevoksen når hun prater, "herregud mamma, ka e det du har funne på no?" "mamma, du må no fatte det at du ikkje skal sove no.. Ka du skal gjøre i natt?" Det merkes at hun leker mer og mer sammen med de store jentene i barnehagen.

Så er hun sluttet med bleier på dagen (i august skjedde det). Hun hadde en liten periode der hun bæsjet i trusa, men det ble det slutt på når de i barnehagen klippet trusa av henne. Det var så mye bæsj i den en dag, og for at det ikke skulle bli så mye gris så fant de frem saksa. Amalie ble helt ifra seg, begynte å storgråte over den trusa når hun kom hjem. Og siden da har hun vært superflink[:)]

Alt vell med dere da?

hei!!

så koselig å se deg her inne igjen, har de jo på face, s¨å har sett du har jobbet en del ja.. ta vare på deg selv nå da.. og nyt frihelgen din[:)][:)][:)] koselig å lese oppdateringer.. jeg orker ikke skrive så langt nå.. sitter egentligog leser til eksamen..[:)] men måtte bare si hei, og det var såå kos å se deg her igjen![:D]

Så koselig å høre fra dere. Høres ut som om det er hektiske dager. Håper du får kost deg og slappet av i jula, sånn at du får hentet deg inn igjen!

Se der ja! Det var bedre.[:)] Du må ikke jobbe så mye at du ikke har tid til oss lenger vet du.[;)] Så artig å høre om amalie. Jeg håper vi får se mye til deg fremover og at det blir mindre jobbing slik at du får hentet deg inn igjen.

Back
Topp