Titt tei!

Huffsa

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Lille har ikke ledd ordentlig... Før i dag! Og det var fantastisk herlig :-D han har vært glad og hatt disse glade hylene lenge og nesten ledd når jeg har kila han litt :-)
men så i dag så skulle jeg bare riste litt på hodet mens jeg hermet etter hans lyder, og når jeg da ser på han igjen så bryter latteren skikkelig ut :-D og det fortsatte når jeg gjorde det igjen og gjemte meg bak hendene og kom frem igjen, så borte bø og titt tei er populært :-D

Hva får deres til å le, om det har begynt med det? :-)

Så herlig <3
Risting på hodet er populært her også! :) Og herming etter ho. Borte-tittei har ikke vært noen slager ennå ;)

Det er herlig når latteren kommer.:)
Borte titt titt er veldig populært her nå. Uansett hvor man gjemmer seg, bare man sier titt titt så ler han.:)
Han har ledd latter ei stund, og han ler også med oss når vi begynner å smile og le.:)
Ellers ler han f.eks av lyder, overraskelsesmomenteter, nys, Bø.

Så herlig! Han her ler av nys, gjesp, smasking på magen, prompelyder med munnen og kiling på ryggen. Noen ganger holder det å bare se på ham. Babylatter er noe av det beste som er!!!

Ingen latter her :/ Smiler masse og virker som han av og til er på randen, men ingen bevisst latter

Back
Topp