Titt her litt...

Hei Trine85!

Jeg hadde også skikkelige mensmurringer dagen før ikm og på ikm dagen. Var bombesikker på at TR skulle komme når som helst, fløy på do hele tiden for å sjekke og var like lettet hver gang jeg så at den ikke hadde kommet. I steden for hadde jeg en del lys utflod, så var litt den samme "rennende" følelsen som når TR kommer. TR skulle kommet på onsdag og da den ennå ikke hadde kommet på søndag (i dag) testet jeg... POSITIV! Så jeg mener du kan håpe litt jeg [:)] gleder meg til å høre hvordan det går [;)]

Hei jenter!

Takk for all støtten!! Men.. Testet nå og den viste ikke spor til graviditet i det hele tatt![:(]
Er 3 dager over IKM,enda ikke sett noe til tanta.. Så antar at hun er forsinket...
Dette var et slag i trynet!! Har alltid hatt en nøyaktig og stabil syklus,men tydeligvis ikke nå.[&o][:(]
Snufs...[:(]

Klem fra meg...

Jeg hadde også mensmurringer, forskjellen fra vanlige "før-mensen-tegn" var at jeg fikk ømme bryster allerede et par dager etter EL. Håper du er gravid!

Jeg hadde også håpet på det,men mister dessverre håpet mer og mer.. Spesielt nå som testen viste seg å være negativ!

Back
Topp