Titt her litt...

Froya88

Forumet er livet
Er 1 dag over IKM (pleier å ha stabil syklus på 28 dg). I stad når jeg gikk på toalettet,kom det masse hvit "saus" ut. Akkurat som tynn skum liksom... Kjente på tappen og den var vendt bakover,slik at jeg nesten ikke fikk kjent ordentlig etter,men den var litt lukket,mener jeg. Har kjent den mer åpen,for å si det slik... MEN... Jeg har menssmerter innimellom,som jeg pleier før jeg får mensen,og det føles som den er på vei... Tør ikke teste,pga lite håp.

Hva mener dere? Noen som kjenner seg igjen?

Klem,T!

jeg hadde mens smerter... så d kom skikkelig overaskende på at jeg var gravid.. trodde bare mensen var forsinka

Da jeg var gravid, hadde jeg også mensenmurringer fra IKM dagen, men jeg hadde allerede testet positivt noen dager før, så jeg viste at tante ikke kom! Når skal du teste? I morgen tidlig? Lykke til [:D]

Jeg venter også på tante nå, skulle kommet på torsdag. Men testet negativt i går, så ho er nok bare forsinket. Tester også på nytt på mandag hvis hun ikker er kommet til da... Krysser fingrene for deg!!

Jeg kan nok ikke svare deg Trine, men mangehar jo litt ekstra utflod, samt kan ha en liten festeblødning når man blir gravid da... Håper det er dette som er for deg nå, og jeg krysser fingra for deg[;)]

[:)][:)][:)]TEST TEST TEST TEST TEST TEST!!!!!!!!!

Kan ikke forklare utfloden jeg heller, men jeg synes du høres gravid ut altså!!

Gleder meg til å høre når du har testet!

Jeg sender herved bort tante rød fra alle oss som bare går og venter!! "HUSJ, HUSJ, GÅ DIN VEI DUMME TANTE!!!"

Lykke til,
M

Oi... dette hørtes spennende ut...

Du er sikkert gravid..?? Tror ikke jeg hadde klart å vente med testen...

Come on!

Jeg kjente menssmerter lenge før ikm.....fra el dagen[:D]
syns det var litt rart, men det var jo en grunn til det...jeg var 5+2 dagen jeg testet..
å hvis du pleier å være punktlig så er det vel ett håp her[;)]
krysser fingrene for deg jeg[:)]

Det høres veldig bra ut da! Jeg hadde ikke klart å vente med å teste. Gi en lyd med en gang du vet noe mer!!!

ORIGINAL: susie

Oj, så spenende.
Håper du får en positiv test...

Skal teste selv i morra tidlig
[:)]

Hvis du skal teste i morra er tickeren din på bærtur...
Lykke til med testen forresten [:)]

hei! jeg mener å huske at jeg hadde litt hvit utflod noen dager når TR egentlig skulle komme! håper du er gravid!!![:)] lykke til [:)]

Back
Topp