Tissing på natta

lillemy06

Forelsket i forumet
Hadde glemt hvor irriterende det var å springe å tisse flere ganger på natta. I natt var jeg oppe 5 ganger!

Samme her, det er helt forferdelig... Kan gå på do to ganger på 5 minutter noen ganger jeg... Selvom blæra ikke er full så merker jeg at jeg må tisse med en gang! Irriterende..

Å jeg som blir irritert av å måtte stå opp å tisse 2 ganger pluss med en gang jeg våkner (nesten før jeg får opp øya):p

Uff ja... Hehe, springer på do hele dagen og om natta må jeg opp 4-5 gangeri gjennomsnitt. Er litt irriterende ja :-P

e oppe1-2 om natta. Slitsomt! Men ska vel bli bedre i 2 trisemester før det e pån igjen når en begyn å press på blæra igjen hvis eg ikke husk feil.

Jeg er heldigvis ikke oppe om natten siden jeg sliter med å få i meg nok væske, men jeg våkner tissetrengt om morgenen og tisser bare en brøkdel av det jeg gjorde før så jeg merker at kroppen har endret seg ;)

Åh, samme her. Bare før jeg sovner på kvelden så er jeg flere ganger å tisser, føles som jeg må tisse hele tiden. Og etter jeg har sovnet så er jeg oppe alt fra 2-5 ganger. Slitsomt. Har lita blære fra før men nå er det ekstremt. Slitsomt. :-)

kjenner til den :p oppe ett antall ganger om natten for å tisse og når jeg våkner kjenner jeg blæren holder på å sprekke :p

Back
Topp