tissing OVER ALT!!!

linusgullet <3

Elsker forumet
har en sønn på 3,5år. han ble renslig både dag og natt for over 1år siden, og har omtrent ikke hatt uhell siden. men for en mnds tid siden begynnte han og tisse andre steder enn på do. da som på dyna til minsten, på teppe i stua, på verandaen, i sofaen, ja... over alt. dette er IKKE uhell! han finner fram utstyret og stiller seg opp, så er ikke noe galt sånn sett. det siste nå var de nye madrassene våre. får gjester i ettermiddag, så hadde redd opp på gjesterommet, og da benyttet han anledningen igjen!!!

har prøvd det meste for å få han til å slutte, men ikke noe funker!!! noen andre som har hatt unger som har gjort det samme?! er drittlei den tissinga nå, og desperat etter råd for å få han til å slutte. så please help!

Ikke at jeg er noen barnepsykolog, men for meg virker det som om dette er en måte for han å få oppmerksomhet på.

Ripley skrev:
Ikke at jeg er noen barnepsykolog, men for meg virker det som om dette er en måte for han å få oppmerksomhet på.

sign!

linusgullet <3 skrev:

har prøvd det meste for å få han til å slutte, men ikke noe funker!!!

Hva har du gjort da? Shit jeg hadde fått pryl om jeg hadde gjort det da jeg var nesten 4, men det var heldigvis andre tider da.
Fått ny samboer? Flyttet? Har han sagt NOE om hvorfor han gjør dette når du spør? Kanskje han må ha barnepsykolog, for det er ikke normalt selv om det har en årsak. Mulig det ligger dypere.

har satt han på time out, snakket med han, "truet" med at han må på med bleie om han ikke slutter" laga belønningssstem for når han tisser i do, føler jeg har prøvd det meste....
har flyttet ja, og var etter det han begynte med tissingen. oppmerksomhet får han masse av, så tror ikke helt det er det heller... har snakka han om det mange ganger, han sier bare at han ikke skal gjøre det igjen... men så tar det ett par dager/uke så har han gjort det igjen. virker som han gjør det for trass... 
om ikke det bedrer seg, så skal jeg ihvertfall ta det opp på hs når jeg skal dit neste gang med minsten...

Back
Topp