Tissevikar?

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Før i tiden hadde man jo husmorvikar når man hadde født,men hva med vissevikar når man er gravid? Det hadde vært kjekt ;)
Er helt totalt ødelagt i dag. Var på "fest" i går,la meg halv 1 og våkna 6.
Klarte ikke å sove mer på morgenen,men tok meg et langt bad. Men da ble jeg i grunn bare mer sliten. Kanskje pga lavt blodtrykk?
Vi prøvde oss ut på tur og grille pølser. Kjørte til andre siden av byen og skulle gå i skogen,ved vannet. etter 2 bensinstasjoner og endelig søndagsåpen butikk fikk vi kjøpt pølser og lomper.
Da vi kom fram dit vi skulle gå var det sinnsykt kaldt! Jeg trodde jeg hadde kledd meg godt selv,og at junior kom til å bli alt for varm,men jeg var glad han var godt påkledd. I tillegg var det kjempeglatt så det var håpløst å gå. Vi endte med å kjøre hjem igjen og stekte pølsene i biter pluss poteter,bacon og stekt egg.
Etter middag måtte jeg bare legge meg for da hang jeg ikke sammen mer. Lå i senga i 2 timer,men sov ikke stort mer enn 1/2 time.
Burde egentlig legge meg nå,men orker ikke helt å sove enda.

Og så når jeg ligger her på sofaen og slapper av... så må jeg tisse!
Derfor overskriften.. he he.

Hadde vært noe det gitt :)

Jaaa....skulle hatt en tissevikar. Det er så typisk for meg å, at jeg gjør så mye og kan gå leeenge før jeg må på do. Men når jeg til slutt setter meg ned, da kommer seff tissetrangen, og det er neste så jeg ikke gidder å reise meg opp igjen. Ellers så hadde jeg kunne nesten ha tenkt meg kateter :P

Back
Topp