Tissetrengt!

Iren85

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
Jeg har den siste uken vært veldig tissetrengt, selv rett etter at jeg har tisset. Når jeg går på do kommer det en del, men føler likevell ikke jeg får tømt blæra skikkelig. Var hos legen på mandag, men ingen uvi ( ble også sendt til dyrking). Andre som har det slik? Er i uke 12+5
 
Jeg har den siste uken vært veldig tissetrengt, selv rett etter at jeg har tisset. Når jeg går på do kommer det en del, men føler likevell ikke jeg får tømt blæra skikkelig. Var hos legen på mandag, men ingen uvi ( ble også sendt til dyrking). Andre som har det slik? Er i uke 12+5

14+1 her, og har hatt det sånn de siste dagene. Spesielt i dag.
 
Jeg har den siste uken vært veldig tissetrengt, selv rett etter at jeg har tisset. Når jeg går på do kommer det en del, men føler likevell ikke jeg får tømt blæra skikkelig. Var hos legen på mandag, men ingen uvi ( ble også sendt til dyrking). Andre som har det slik? Er i uke 12+5
Kan godt tisse mye, så går det 5 min så må jeg tisse igjen :arghh: 13+3
 
Jeg har den siste uken vært veldig tissetrengt, selv rett etter at jeg har tisset. Når jeg går på do kommer det en del, men føler likevell ikke jeg får tømt blæra skikkelig. Var hos legen på mandag, men ingen uvi ( ble også sendt til dyrking). Andre som har det slik? Er i uke 12+5

Samme her! Ingen utslag på urinprøven jeg leverte hos legen på kontroll på torsdag. Regner med det henger sammen med at livmora vokser og at det derfor påvirker blæra eller muskulatur eller ett eller annet.... aner ikke :hilarious:
 
Ok, godt å se at jeg ikke er alene. Håper ikke det varer lenge. Blir alltid bekymret for uvi , selv om jeg akuratt har testet!
 
Er bare 8uker og har hatt det slik en stund. Jeg blir sittende på do etter jeg er "ferdig" fordi jeg vet det kommer masse mer når blæra får slappe av :p
 
Vært ille tissetrengt den siste uken :hilarious: syns ikke jeg gjør annet en å fly på do omtrent støtt :p 13+6
 
Samme her, har også levert urinprøve som ble sendt til dyrking, der var det ingenting. Var nesten sikker på at jeg hadde fått uvi :p ofte en tur opp på natten også, og mer skal det sikkert bli :hilarious:
 
Back
Topp