Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tisser mye om kvelden jeg også, men er sånn så jeg føler meg tissetrengt allerede mens jeg tørker meg etter å ha tissa!!! Er 13+3 i dag så da bare håper jeg det blir bedre snart ;-)
Jeg leverte urinprøve hos jordmor for ca 7 uker siden.. Men ho sjekker kanskje bare protein og sånn ho?! Jeg kan jo levere en urinprøve hos legen til mandagenEr det lenge siden du tok urinprøve hos legen? Kan jo være symptomfri urinveisinfeksjon..?
Jeg leverte urinprøve hos jordmor for ca 7 uker siden.. Men ho sjekker kanskje bare protein og sånn ho?! Jeg kan jo levere en urinprøve til mandagen![]()
Kan jo være.. Aldri opplevd urinveisinfeksjoner før så jeg vet ikke åssen det er.. Med de to andre barna mine har tissetrangen ikke vært så ille..Det var bare en tanke ;-) vet at det er enkelte som opplever det...
Ville absolutt levert urinprøve på nytt. Jeg har hatt symptomfri to ganger allerede, og etter kur måtte jeg tisse mye sjeldnere. De sjekker alt både hos jordmor og lege, men det kan jo ha kommet i løpet av de siste syv ukene.Jeg leverte urinprøve hos jordmor for ca 7 uker siden.. Men ho sjekker kanskje bare protein og sånn ho?! Jeg kan jo levere en urinprøve hos legen til mandagen![]()