Tissetrengt...

Leonardo

Forelsket i forumet
Har menstermin 10.4.15. Jeg er så tissetrengt om NATTEN :-( Er opp ca hver time/hver annen time.. Flere?

Tisser mye oftere enn tidligere og ofte også på natta.. men til vanlig tisser jeg svært sjeldent, så er ikke helt hver time nei..

:sleep011:sleep002 Akkurat kjørt barna i barnehagen, da får jeg prøve å sove litt til ;-) Takk for svar :-)

Du er ikke eneste i natt var jeg våknet 6 ganger for å tisse. Nå sier kroppen jeg må ha mat men er så utslitt for sover jo veldig lite..

Jeg var oppe 3 gang i natt, vanligvis bare en gang. Før jeg ble gravid var jeg ikke oppe.

Jeg er oppe hver natt, men vanligvis bare én gang. En sjelden gang må jeg opp to ganger. Før jeg ble gravid var jeg nærmest aldri oppe på do om natta. Regner med det blir bedre når livmoren flytter seg litt oppover. Mener å huske at det var bedre i 2. trimester sist ihvertfall.

Jeg var veldig plaget med dette i begynnelsen:-) oppe ihvertfall 3 ganger hver natt, men nå er det kanskje en. Er 12 + 3 nå:)

Anbefaler at du slutter å drikke etter kl 19, men får i deg rikelig med væske før dette. Drikk ihvertfall ikke mye, kort tid før leggetid :-)

huff, jeg er oppe 1 gang per natt... HVER natt.. og passe på å ikke drikke på kvelden. Hadde nok blitt enda flere do turer hvis jeg gjorde det :P

OJ, den er kjip! Heldigvis bare en gang om natten her! Snart blir det bedre :D

Jeg tisser mye om kvelden jeg også, men er sånn så jeg føler meg tissetrengt allerede mens jeg tørker meg etter å ha tissa!!! Er 13+3 i dag så da bare håper jeg det blir bedre snart ;-)

Jeg tisser mye om kvelden jeg også, men er sånn så jeg føler meg tissetrengt allerede mens jeg tørker meg etter å ha tissa!!! Er 13+3 i dag så da bare håper jeg det blir bedre snart ;-)

Er det lenge siden du tok urinprøve hos legen? Kan jo være symptomfri urinveisinfeksjon..?

Med en gang jeg så en positiv test, begynte jeg å bli tissatrengt :p

Jeg er oppe en gang om natta, da er det så fult at jeg nesten ikke klarer å gå. Jeg haaaaater å stå opp om natta for å gå på do, alltid gjort!

Er det lenge siden du tok urinprøve hos legen? Kan jo være symptomfri urinveisinfeksjon..?
Jeg leverte urinprøve hos jordmor for ca 7 uker siden.. Men ho sjekker kanskje bare protein og sånn ho?! Jeg kan jo levere en urinprøve hos legen til mandagen :)

Jeg leverte urinprøve hos jordmor for ca 7 uker siden.. Men ho sjekker kanskje bare protein og sånn ho?! Jeg kan jo levere en urinprøve til mandagen :-)

Det var bare en tanke ;-) vet at det er enkelte som opplever det...

Jeg leverte urinprøve hos jordmor for ca 7 uker siden.. Men ho sjekker kanskje bare protein og sånn ho?! Jeg kan jo levere en urinprøve hos legen til mandagen :)
Ville absolutt levert urinprøve på nytt. Jeg har hatt symptomfri to ganger allerede, og etter kur måtte jeg tisse mye sjeldnere. De sjekker alt både hos jordmor og lege, men det kan jo ha kommet i løpet av de siste syv ukene.

Back
Topp