Tissetrøbbel!

Ranveig!

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Eg er no 13+6 og har tidvis problem med å få til å tisse! Det er spesielt når eg våknar om natta fordi blæra kjennes ut som om den held på å eksplodere. Natt til i går sette eg meg på do (som ein jo gjer i slike tilfelle) og "opna slusene", men det kom INGENTING! Prøvde i 10-15 minutt (inkludert ein dusj med varmt vatn i området) før eg omsider klarte å TRYKKE ut litt. Det kom då nokre små skvettar (og sikkert hemorroider på kjøpet, slik som eg måtte trykke), men eg fekk ikkje tømt meg skikkelig. Fekk imidlertid ut nok til at eg klarte å sovne igjen etter ei stund.

Det har vore liknande dei siste nettene (natt til i går var det verste det har vore), og det hjelper ikkje å bøye meg framover eller bakover eller dytte i magen eller noko. Går ut ifrå at det må vere baby/livmor som presser og sperrar, men det er jo forferdelig ubehagelig (av og til vondt) å ikkje få til å tisse!

Er det fleire som har opplevd det og ev. har tips til kva i alle dagar eg kan gjere? Det er same tendens på dagtid og, men viss eg berre går på do før eg blir SKIKKELIG tissetrengt renner det som regel fint av seg sjølv. Men om natta våknar eg altså ikkje før eg er sprengt...

Uff, dette hørtes veldig kjedelig ut! Tror jammen jeg hadde snakket med legen om dette, jeg. Lykke til!

Ja, eg må kanskje det. Det er greit nok at det går sakte og sånn, men den natta då det ikkje kom noko var det skikkelig ekkelt...

Kontakt lege. Ei venninne måtte inn for å få hjelp til å tømme blæra. Noe hadde vel blitt litt klemt på mener jeg å huske.

Bruker du noe medisin (postafen for eksempel)? Har hatt det en del sånn jeg også, men det føles bedre nå enn det gjorde før. Er 15 uker nå. Slet en del med det frem til jeg var 12-13 uker. Ville kontaktet legen for å være sikker, det er ikke bra å ikke få tømme blæra skikkelig :)

Er viktig og tømme blæra heilt for og unngå uvi. Så eg ville kontakta legen. Høres kjipt ut. Håper det ordner seg snart :)

Bruker du noe medisin (postafen for eksempel)? Har hatt det en del sånn jeg også, men det føles bedre nå enn det gjorde før. Er 15 uker nå. Slet en del med det frem til jeg var 12-13 uker. Ville kontaktet legen for å være sikker, det er ikke bra å ikke få tømme blæra skikkelig :)
Ikkje postafen eller sånt, tar Levaxin mot lavt stoffskifte og b-vitamintilskudd.

Trur eg ser det an litt. I og med at det er fin flyt på dagtid, får eg jo som regel tømt bra (så vidt eg kan kjenne). Skal innom legekontoret og ta stoffskifteprøvar i løpet av veka, så kan høyre med dei då om det må gjerast noko med.

Er viktig og tømme blæra heilt for og unngå uvi. Så eg ville kontakta legen. Høres kjipt ut. Håper det ordner seg snart :)
Ja, eg skal høyre med dei når eg skal innom mot slutten av veka. Men ringer sjølvsagt før viss det blir heilt stopp.

Huff, det høres kjipt og vondt ut. Våkner selv av blærespreng de fleste netter (yey), og det er ganske så ubehagelig. Som de andre sier her inne, så er det viktig å få tømt skikkelig. Sykepleierne på sykehuset sjekker ofte dette med ultralyd på pasienter som er innlagt. Håper det enten løser seg eller at du finner ut hva man kan gjøre.

Sånn har jeg d og har et glass saft på nattbordet som jeg drikker ofte av slik det skal komme noe ut når jeg går på do...

Sånn har jeg d og har et glass saft på nattbordet som jeg drikker ofte av slik det skal komme noe ut når jeg går på do...
Problemet her er jo ikkje at blæra er tom, men at den er overfylt og noko sperrar så det ikkje kjem ut. Drikk eg meir blir problemet verre. Har heldigvis vore bedre dei par siste nettene.

Har vore innom legekontoret i dag. Urinprøven var heilt fin heldigvis. Så lenge eg får til å tisse noko når eg må, og får tømt meg på dagtid er det ikkje nødvendig å gjere noko. Men eg må ta kontakt igjen viss det skulle stoppe heilt opp, eller om eg får symptom på uvi.

Satsar på at problemet forsvinn etter kvart som babyen veks ut av bekkenet og ikkje klemmer rett på blæra.

Back
Topp