Tisser på meg

Bringebærdrops

Elsker forumet
Hei !
Jeg har blitt skikkelig forkjølet og hoster og nyser hele tiden.. Nå har jeg også begynt å tisse på meg når jeg nyser/hoster. Noen ganger ganske mye.

Hadde ikke det problemet sist, og jeg har knipi en del uten at jeg føler at det hjelper. Har aldri slitt med det etter sist fødsel heller Babyen ligger med hodet godt ned i bekkenet, og har gjort det lenge. Jeg kjenner at det presser nedover når jeg går. Det gjorde ikke babyen sist jeg var gravid..

Jeg synes det er helt forferdelig ...Må jo snart ha med skift på jobben , og jeg er bekymra for at det ikke går over etter fødsel.

Noen andre som har det sånn, eller som har hatt det sånn i tidligere graviditeter?
 
Dette er mitt tredje svangerskap og jeg tisser meg ut bare ved å hoppe på trampolinen UTEN å være gravid :hilarious: Må trene skikkelig på å knipe denne gangen :hilarious:
 
Har ikke det problemet selv, men det er vel ganske vanlig på slutten? :Heartred
 
Jeg har og vært forkjølet siste uka, og tydd til truseinnlegg når hosten kom. Da hjalp det nesten ikke å krysse bena. Omg føler meg som 80 år ass.
 
Jepp. Lenge leve tena lady sier nå jeg. Vanlige truseinnlegg gjør jo ingenting :p
 
Har det helt likt som du beskriver :p tror ikke det er mye annet man kan gjøre enn og evnt bruke truseinnlegg og fortsette med knipeøvelser :)
 
Jeg har det også sånn, tror det er veldig vanlig! For min del varierer det også med babys posisjon, i en periode på noen uker har hun ligget laaangt ned i bekkenet, og da har jeg hatt problemer med å lekke urin ved diverse anledninger.. nå har hun snudd seg litt og det er mye bedre :) det er sikkert bra å gjøre knipeøvelser, men helt ærlig har jeg ikke noen stor tro på at det skal fikse alt.. men, kan ikke skade :)
 
Dette er mitt tredje svangerskap og jeg tisser meg ut bare ved å hoppe på trampolinen UTEN å være gravid :hilarious: Må trene skikkelig på å knipe denne gangen :hilarious:
Jeg har kun født 1 gang og kan bare glemme å hoppe på noe trampoline både som gravid og ikke gravid.
 
Hei !
Jeg har blitt skikkelig forkjølet og hoster og nyser hele tiden.. Nå har jeg også begynt å tisse på meg når jeg nyser/hoster. Noen ganger ganske mye.

Hadde ikke det problemet sist, og jeg har knipi en del uten at jeg føler at det hjelper. Har aldri slitt med det etter sist fødsel heller Babyen ligger med hodet godt ned i bekkenet, og har gjort det lenge. Jeg kjenner at det presser nedover når jeg går. Det gjorde ikke babyen sist jeg var gravid..

Jeg synes det er helt forferdelig ...Må jo snart ha med skift på jobben , og jeg er bekymra for at det ikke går over etter fødsel.

Noen andre som har det sånn, eller som har hatt det sånn i tidligere graviditeter?
Truseinnlegg ;) Genialt, så slipper man hele skift :)
 
Jeg tisser også utrolig lett på meg. Nå gjorde jeg imidlertid fortsatt det mellom disse to graviditetene også, men det har selvfølgelig blitt mye verre nå. Jeg leste også at når man har født før, er alt mer "slapt" inni der og trykket kan bli større når babyen vokser. Så jeg tenker at det er helt naturlig at man tisser mer på seg under svangerskap nr 2 enn med nr 1. Utrolig ubehagelig da!
 
Back
Topp