Tisser på meg

tamlin77

Glad i forumet
De siste ukene så har jeg opplevd at jeg må tisse, og da har jeg 3 sekunder på meg. Hvis jeg prøver å holde meg så kniper jeg alt jeg kan men allikevel kommer det et par dråper. Men idag toppet det seg. Jeg sto i en butikk for å handle, merket at jeg må tisse og etter et sekund så rant det bare nedover. Hadde ikke sjangs til å stoppe det. DRITFLAUT! Så jeg løp ut av butikken. Er jo ikke alltid jeg får kommet meg på do på 3 sekunder, og må holde meg. Det er 2,5 år siden keisersnittet og har tatt knipeøvelser både før og etter graviditeten.
Noen som vet hva som kan gjøres? Hva kan det være? Bør jeg kontakte legen?

Jeg hadde absolutt gått til legen. Og kjøpt de tissebindene (Tena?) i mellomtiden...

Det går an å operere om det er så ille. Så ta kontakt med lege å hør!

Stakkars deg, jeg ville ha gjort det som de andre foreslår her, håper virkelig det ordner seg.

Føler med deg. Holdt på å tisse på meg når jeg var gravid. Den ene gangen var det så ille at jeg begynte å svette og skjelve. Gikk heldigvis over 2 mnd etter at jeg hadde født. Men jeg har vært veldig flink til å gjøre knipeøvelser.

Har hatt det slik siden uke 15 nå. Hvis jeg hoster eller nyser har jeg ikke sjangs til å stoppe det. Hadde nettopp UVI da som ikke gjorde det bedre. Men etter andre selexid kur ble det merkbart bedre. Lekker litt i ny og ne men ikke så ille

Ta kontakt med legen:) det høres ut som noe er galt, og det kan de hjelpe deg med:)

Huff da, det hørtes ikke noe morsomt ut :-/ Ta kontakt med legen du :)

Back
Topp