Tisser på meg!

Smilefjeset

Elsker forumet
Altså, hah, bokstavelig talt tisser på meg flere ganger om dagen!
Ekstra ille nå som jeg er forkjøla, så fort jeg hoster, "skvetter" jeg..
Herregud, sleit ikke såå mye med det når jeg gikk gravid med storebror, da var det kun den siste mnd det kunne komme litt, nå er det jo helt ekstremt..
Trodde jeg også var flink til å utføre knipeøvelser, men det hjelper tydeligvis ikke..

Fler som sliter, eller har noen tips?
Og beklager kleint innlegg.. :p
 
haha.. godt noen sier det høgt.. 
sliter når eg nyser eg.. har ikkje hatt problem dei andre sv.skapa, men dette merkes det ja.. 
kommer nysen brått kan eg banne på at det kommer en skvett, men viss eg får tid til å knipe sammen går det akkurat.. lureste eg gjør er å gå på do med en gang eg kjenner eg må, ikkje gå å holde meg.
 
En av de mange fantastiske tingene med å være gravid... Jeg tror det er fordi vi har født før, og lukkemusklene ikke er blitt sterke nok igjen. Hos meg går det helt greit, men hvis jeg må innmari tisse kan det komme en skvett akkurat rett før jeg setter meg på do, sikkert fordi kroppen vet at da skal den tisse. Lurer på om jeg må kjøpe tena lady (herregud så flaut) når jeg kommer litt lenger i svangerskapet, iallefall til å bruke på trening.

Men er det noen som fiser i tide og utide? Jeg jobber i en motebutikk og i går feis jeg to ganger ved siden av kunder. Den ene gangen hørte jeg det også, håper for guds skyld at ikke kunden gjorde det. Det er bokstavelig talt dritpinlig!
 


Pucca skrev:
En av de mange fantastiske tingene med å være gravid... Jeg tror det er fordi vi har født før, og lukkemusklene ikke er blitt sterke nok igjen. Hos meg går det helt greit, men hvis jeg må innmari tisse kan det komme en skvett akkurat rett før jeg setter meg på do, sikkert fordi kroppen vet at da skal den tisse. Lurer på om jeg må kjøpe tena lady (herregud så flaut) når jeg kommer litt lenger i svangerskapet, iallefall til å bruke på trening.

Men er det noen som fiser i tide og utide? Jeg jobber i en motebutikk og i går feis jeg to ganger ved siden av kunder. Den ene gangen hørte jeg det også, håper for guds skyld at ikke kunden gjorde det. Det er bokstavelig talt dritpinlig!


OUCH! Får håpe det! ;p
 
Det gjør jeg også når jeg nyser eller hoster mye. Har alltid gjort det når jeg er gravid, men ikke hellers. Rart... Kanskje fordi det er mere press ned mot blæra nå.. 
 
Jepp, skvetter også litt innimellom når jeg hoster og nyser:( Bruker innlegg for å være på den sikre siden. 
 
Kommer litt når jeg nyser ja... Prøver så gødt jeg kan å knipe igjen men ikke alltid det går like bra :-( 
Er nok bare å kjøpe tena lady innlegg, og trøste oss med at det går over når vidunderet er ute
 
Kommer litt når jeg nyser ja... Prøver så gødt jeg kan å knipe igjen men ikke alltid det går like bra :-( 
Er nok bare å kjøpe tena lady innlegg, og trøste oss med at det går over når vidunderet er ute
 
Dere er ikke alene, her skjer det hver gang jeg får latterkrampe, noe som er minst et par ganger om dagen nå som samboer er hjemme fra sjøen. Tenker jeg får trene opp  med vaginalvektene mine!
 
haha ja du eg e me i den båten eg og
va nettopp super forkjøla i  3uker å hosta å nøys t tider å utider. ikke greit nei :/
 
Hahaha! Godt vi er fler! Jeg var ræva på å knipe da jeg var gravid forrige gang, etter fødsel og nå som jeg er gravid igjen så jeg får vel igjen for det..?
Jeg sliter når jeg hoster, nyser og spyr. Hadde sånn intens hosteperiode for litt siden, hver gang jeg kjente det måtte jeg gjøre klar all knipinga, hvis jeg glemte meg så ja, heididdelidei. Og når jeg spyr så har jeg ikke sjangs til å følge med på all knipinga.. ;p Herreguud..
 
Ser ut som vi er mange som gjør det. Jeg har gjort deg noen ganger når jeg nyser. men når jeg nå kjenner at nysen kommer, så krysser jeg beina og kniper før nyset kommer, da går det bra
 


~knocked up~ skrev:
haha.. godt noen sier det høgt.. 
sliter når eg nyser eg.. har ikkje hatt problem dei andre sv.skapa, men dette merkes det ja.. 
kommer nysen brått kan eg banne på at det kommer en skvett, men viss eg får tid til å knipe sammen går det akkurat.. lureste eg gjør er å gå på do med en gang eg kjenner eg må, ikkje gå å holde meg.

hehehe... ja off, helt likt som meg... ofte jeg bare: åneiii, der tissa jeg på meg, å sambo ler til han gråter

 
Har samme problemet, kommer en skvett når jeg nyser og hoster. Og når jeg trener, så da må jeg bruke innlegg, men det måtte jeg også før jeg ble gravid med nr 2. Knipeøvelsene gikk til heeell med meg i første svangerskap.
 
Jeg skvetter i buksa når jeg ler mye eller nyser! heheh.... *flaut* bruker truseinnlegg!
 
Haha. Godt jeg ikke er den eneste. Tissa såvidt på meg her om dagen da jeg nøys skikkelig. Heldigvis var jeg hjemme alene :P
 


ladypreggy skrev:
kniiiiiiiiiiiiip!



Ja, skal begynne på mandag emoticon
 


Alvepike skrev:


ladypreggy skrev:
kniiiiiiiiiiiiip!



Ja, skal begynne på mandag emoticon


hehe, ja det er lurt 
 
Back
Topp