Tisser ofte

Ja, men tisser ikke mye av gangen :D

22 uker <3

Ja, tisser mye, men drikker jo mye og. Er så tørst!

Sent from my iPad using BV Forum

Ja her tar det helt av nå. Uke 21 i morra. Men har tissa oftere hele veien. I starten er det fordi graviditeten gjør systemet "slappere" - altså blir det vanskeligere å holde seg. Også syns jeg det tar seg opp igjen når magen virkelig begynner å gjøre seg gjeldende - uten håp om bedring før fødselen dessverre:-)

Tisser en del ja. Oppe 3-4 ganger om natta. Gruer meg mot slutten for med begge de andre så hadde jeg en periode jeg var oppe nesten hvert 5 min i løpet av en time før jeg endelig sovna. Kunne ha opp mot 15-20 ganger i løpet av en natt med de to forje mot slutten.

Mannen har oppfordret meg til å telle hvor mange ganger jeg tisser om dagen. Så langt er jeg oppe i 3.
Begynte å telle midnatt. :p

Tisser ofte ja!!!! De som er på fylla å sier drikk en tiss to burde prøve å være gravid!! Tisser heele tiden! Når jeg våkner på natta så vet jeg det bare er å gå på do uansett å trøtt jeg er ellers får jeg aldri sove igjen :(

<3 VinterPrinsesse <3

Jeg tisser ganske ofte og spesielt om nettene. Da hun pleier å sparke som mest

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tisser også mye, spesielt på kvelden når jeg skal legge meg. Ligger jeg litt for lenge oppe, så må jeg sikkert gå 3 ganger på do. + 2 ganger om natten. Våkner hver morgen 05:30 for jeg må på do.. Er litt irriterende da jeg ikke har tenkt å stå opp da.. Hehe.

Tisser oftere og oftere for hver dag føler jeg. :P Og minst 3 ganger per natt. Og verre skal det vel bli. :P

Back
Topp