Tisser ofte

Konnichiwa

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Flere som tisser ofte allerede? Jeg er vanligvis en som tisser ganske sjelden, og aldri på natta. Men nå må jeg opp og tisse minst én gang hver natt, og ofte utover dagen. Regner med det er blæra som får mindre og mindre plass :P

Dere som har vært gravide før: Blir det oftere og oftere jo nærmere termin man kommer?

sendt fra mobilen via BV-appen

Flere som tisser ofte allerede? Jeg er vanligvis en som tisser ganske sjelden, og aldri på natta. Men nå må jeg opp og tisse minst én gang hver natt, og ofte utover dagen. Regner med det er blæra som får mindre og mindre plass :P

Dere som har vært gravide før: Blir det oftere og oftere jo nærmere termin man kommer?

sendt fra mobilen via BV-appen
Jeg har tisset på natta siden uke 6. Hadde en pause i noen få uker rundt uke 10 tror jeg det var.
Tisse ofte! Klarer ikke holde meg xD så når vi er på tur i skogen. Må hunden min av og til holde tissevakt xD sååååå flaut. Klarer ikke å gå framover når det når "toppen"

Venter på årets Julegave<3

Det kan også være et tegn på en urinveisinfeksjon. Ville sjekket det opp hadde jeg vært deg :) Jeg fikk selv påvist dette idag, da jeg gikk mye på do.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hatt urinveisinfeksjon før, og ganske sikker på at det ikke er det denne gangen :) Det har bare gradvis blitt mer de siste to månedene.. Ikke noe svie eller følelse av å måtte tisse etter at jeg har tisset. Så tenker at det bare er litt liten plass inni der nå, hehe

Jeg har tisset ofte siden uke 6. Men har bare blitt oftere og oftere de siste ukene. Nå våkner jeg alltid 2 ganger i løpet av natta fordi jeg må tisse. Er så lei av å springe på do heele tiden å tisse :p

28.12.14 <3

Jeg er så tørst, og drikker masse, så da må nødvendigvis masse ut også;)
Men den 1-2 turen om natta kunne jeg godt spart meg for:)

Blir 2-3 turer om natta her også, og det har det vært siden uke 8 ca mener jeg. Blir verken bedre eller verre. :P På dagen går jeg ofte også. Men merker spesielt at hvis jeg går mye så må jeg oftere på do. :P

Jeg var sååå fornøyd når jeg endelig sov natten igjennom rundt uke 14, men nå plutselig er det tilbake... Springer en gang i 2-tiden på natten, og flere ganger om dagen igjen. Har hørt at det blir verre når man når 3. Trimester, så vi har mye å glede oss til :p

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Jeg var sååå fornøyd når jeg endelig sov natten igjennom rundt uke 14, men nå plutselig er det tilbake... Springer en gang i 2-tiden på natten, og flere ganger om dagen igjen. Har hørt at det blir verre når man når 3. Trimester, så vi har mye å glede oss til :p

Jippi

Venter på årets Julegave<3

føler eg må tisse ofte på dagen. ofte og lite! men har sluppet unna natten enda da.

Tidligere i dag lå eg på sofaen og så kjente eg at bollen snudde på seg. og der la han seg oppå blæren gitt! Hver gang eg pustet inn så kom trangen veldig. haha! syns det hele var veldig komisk :-D

Alt det rare vi skal gjennomgå. Men eg elsker hver eneste ting!!! <3

Har hørt det samme. Kan jo bli spennende. :P Heldigvis er det kaldere ute nå, og da er det litt lettere å få til å sove igjen. :)

I begynnelsen (før testen ble positiv) var jeg oppe minst to ganger for natta. Så gav det seg litt, men har siste uken har det økt på.
Sist svangerskap var jeg hele veien oppe på natten 1-2 ganger.

Eg merke ikkje så stor forskjell føle eg tisse like ofte alltid :P

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg tissa ikke noe særlig med nummer 1, men han lå veldig høyt hele svangerskapet. Her har lillemann allerede funnet blæra som hoppeball, opplever mye og ubehagelig spark rett i blæra. Lurer på om jeg gjerne har fått uvi også, at det er derfor det er så ekkelt. Men ja, jeg springer i et sett, og det hjelper ikke på at jeg sliter med allergi heller, hver gang jeg nyser og blæra ikke er nytømt, så går det galt :p

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Tisser ikke så ofte enda, men må opp en gang om natta. :)

Ja jeg tissa oftere jo nærmere termin jeg var! Husker jeg var dritt lei på slutten av å fly på do om natta heletiden, så sa til meg selv at neste gang tisser jeg bare i senga. Haha!! Neste dag våknet jeg faktisk av at jeg trodde jeg tisset, så jeg ble sur på meg selv.. Helt til at jeg så det var blod og ikke tiss.

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Tisser ofte og minst en gang i løpet av natten. Mulig å ha uvi uten symptomer som svie og feber ol, akkurat ferdig behandlet, og hadde ingen symptomer...

Sent from my iPhone using BV Forum

Tisser oooofte ja!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tisset ofte leeenge og 1-2 ganger på natten .. :p blir også brukt som hoppe ball. Ei lita turbo inni der <3

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Har tissa ofte siden jeg ble gravid. Minst 3 ganger vær natt hverfall!!

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Back
Topp