Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare dråper ja, men flaut og ikke kjekt.Ja, av og til. Ikke gravid, men har hatt sånn fra graviditeten. Gjelder også ved oppkast, hoste og hoppe på trampoline osv. Ikke mer enn noen dråper, men det er veldig flaut. Blitt bedre på knipeøvelser da.
Kommer en skvett i ny og ne. Men kun hvis jeg har full blære og ikke får «forberedt» meg på nysen. Etter fødsel så klarte jeg ikke holde igjen i det hele tatt, blitt bedre. Kniping hjelper ikke noe særlig hos meg
Jeg har vært hos fysio og gjør det riktig men det hjalp ikke. Eneste som hjalp var å la det være i fred der nedeMange som kniper med feil muskler (lett å bruke sete eller lår/magemuskler, da vil bekkenbunnen og knipe, men ikke like effektivt som når man faktisk jobber med bekkenbunnen liksom) hvis man ikke får veiledning, så et besøk hos fysio kan hjelpe om du vil at det skal bli bedre Var to ganger hos fysio etter fødsel (pga fødselsskade da, så var jo endel ekstra med meg), og det var veldig lærerikt med gode øvelser (ikke bare knip igjen liksom) og veiledning på muskulatur