Tisser når du nyser?

Dette har hendt. Så jeg måtte til med intense knipeøvelser. Derved ikke vært noe problem i det siste, men trampoline med ungene bør skje med tom blære tror jeg. Måtte det i fjor i alle fall men det var jo før kniperunden. Tenker det er høyst aktuelt med kniping støtt og stadig egenelig

Men takket være denne tråden vet jeg at det har hjulpet for jeg har nøset masse i dag. Jeg kniper trolig igjen også mens jeg nyser altså.

Det har forekommet, men sjeldent, hvis jeg er skikkelig tissetrengt om nyset kommer brått på bare :p Er høygravid nå og det har heldigvis ikke blitt mer av det, så da virker kniping heldigvis!

Som høygravid skjedde det i blant. :p
Nå er det kun hvis jeg er skikkelig tissetrengt og det kommer mange nys på rappen.

Nei, er en av dem heldige som har sluppet unna den "ulempen" :P

Ja, av og til. Ikke gravid, men har hatt sånn fra graviditeten. Gjelder også ved oppkast, hoste og hoppe på trampoline osv. Ikke mer enn noen dråper, men det er veldig flaut. Blitt bedre på knipeøvelser da.

Nei.

Ja, det forekommer av og til dessverre, og spesielt hvis et nys kommer for brått så jeg ikke rekker å stramme i bekkenbunnsmusklene...

Har skjedd noen få ganger bare! Den uka jeg slet med kraftig hoste derimot... :knegg:

Har heldigvis ikke hendt selvom jeg har fått 3 barn på 5 år :p Men prøver å knipe så ofte jeg kan så tror og håper at det kanskje har hjulpet litt på det :) Men har endel venninner som opplever å `skvette` litt hvis di ler veldig mye eller hopper på trampolinen med ungene og noen ganger ved nysing også. Ganske normalt vil jeg tro:)

Back
Topp