Tisser lite

Miripiri

Flørter med forumet
Har en bekymring nå på kvelden, sikkert ubegrunnet, men klarer ikke helt å legge gnaget fra meg.

Synes småen har tisset litt lite i dag. Full morgenbleie, men lite resten av dagen. Han fikk ny bleie kl syv da han la seg, men jeg har kjent etter nå (kl21:30) og han har ikke tisset i den enda, selv etter to amminger. :eek: Samboer syns jeg er helt tullete siden allmenntilstanden har vært helt fin i dag før i kveld. Men han har altså ikke tisset nok, synes jeg, og nå heller ikke bæsjet på to dager. Nå har han hatt én bæsjebleie hver dag i sikkert en måned, og han får jo også litt fast føde. Derfor jeg er litt stressa for det og. :wacky: Han satt også helt stille ved middagsbordet da vi hadde gjester i tre kvarter! Ikke et knyst, han hadde ikke leker heller. Uvanlig. Jeg tolker det som apatisk, men det kan jo være at han lyttet på oss fordi vi pratet engelsk. (Kjæreste til venninne var fra Canada) Tror dere det er grunn til bekymring? Jeg tror egentlig bare jeg er hysterisk her, men må få luftet det.

Man blir fort tullete av å passe på disse små. Tror nok ikke du trenger å bekymre deg så mye så lenge det har kommet noe urin og så lenge han spiser og virker fornøyd.

Er ikke bleia våt i morgen når dere står opp så kan du jo ta en telefon til legen :)
Her tisser babyen når vi står opp på morgen, bleia er da ellers tørr fra 19-06. :)

Hei, og takk for svar.

Jeg var nok litt tullete i går, vet jo at det er i orden, men klarte ikke legge vekk tvilen. Kjente på bleia før jeg la meg også, og den var fortsatt tørr. Men god og våt i dag tidlig.

Han har bare plutselig endret litt atferd de siste tre-fire dagene, helt sikkert normalt, men tar litt tid å bli kjent med. Han spiser mindre melk, har liksom ikke tid. Og har generelt blitt mer aktiv og bestemt. :cool:

Hei, og takk for svar.

Jeg var nok litt tullete i går, vet jo at det er i orden, men klarte ikke legge vekk tvilen. Kjente på bleia før jeg la meg også, og den var fortsatt tørr. Men god og våt i dag tidlig.

Han har bare plutselig endret litt atferd de siste tre-fire dagene, helt sikkert normalt, men tar litt tid å bli kjent med. Han spiser mindre melk, har liksom ikke tid. Og har generelt blitt mer aktiv og bestemt. :cool:

Er vel atter et utviklingsprang nå. Sånn i forhold til endring av atferd :-)

Back
Topp