Tisser du ofte om natten?

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Er oppe 1-2 ganger hver natt for å tisse. Og hver gang bruker jeg nesten 1 time på å sovne igjen.... det er så styr :( så når morningen kommer er jeg stuptrøtt. Men det bryr ikke 4-åringen seg om....

Huff det høres slitsomt ut:( har hittil bare vært oppe en gang på do, men våkner ofte en gang eller to i løpet av natta. Sovner heldigvis igjen med en gang

Jeg er oppe 1 gang som oftest, men sovner igjen med en gang heldigvis :)

Huff, så slitsomt!
Her er jeg kun oppe en gang, samme tidspunkt hver natt, og sovner momentant igjen! ;) luksus!

Huff, så slitsomt!
Her er jeg kun oppe en gang, samme tidspunkt hver natt, og sovner momentant igjen! ;) luksus!

Jeg tenkte akkurat på at kanskje vi må være forsiktige med å si sånt? Plutselig i natt må vi opp 3 ganger og ligger våkne halve natten ;)

Er stort sett oppe 1-2 ganger hver natt, og har ingen problemer med å sovne igjen når jeg legger huet på puta :)

Her tidligere var jeg oppe annahver time for å tisse og brukte kjempe lang tid på å sovne for hver gang.. men nå er det stort sett bare 1-3 ganger iløpet av natten og så varierer det om jeg sovner etter 5 min eller 3 timer... og da er jeg så glad for at jeg sovner seint og må opp tidlig....

Er oppe for å tisse 2-4 ganger pr natt. Har stort sett gått greit å sovne igjen, men den siste uka har jeg slitt med det. Må nok skylde på forkjølelsen der. Håper nå på en natt med mer enn en time sammenhengende søvn og at jeg kan sove i senga og slipper å flytte meg over til stresslessen på stua pga tett nese.

Er som regel oppe litt før kl.5. Sovner igjen med en gang :) (bank i bordet). Problemet mitt er at jeg er så forferdelig tørst om kveldene.. Så jeg drikker nok fort over 1 l stort sett fra kl.19 og til jeg legger meg.. Drikker mye vann om dagen også (gjør dette også til vanlig). Merker ikke så mye forskjell om jeg drikker mye om kvelden,så det er nok behov for væske :D

Før livmoren kom godt opp var jeg nok oppe 6-7 ganger på det meste :o nå er det litt bedre, 1-2 ganger kanskje :) hadde en natt uten tisserunde :p det var helt rart

1-2 ganger opp på do på natta. Sovner heldigvis med en gang igjen :)

Back
Topp