Tisser dere oftere enn ellers?

isbjørn

Elsker forumet
Jeg må tisse hele tiden føler jeg. Trodde det snart skulle gi seg for en stund. Er 17 uker nå, men er det enda livmoren som trykker på blære tro? Husker ikke når det ga seg med de andre.
 
Oh yes. Tisser heeele tiden.
 
Jeg tissa heele tiden, men jeg hadde urinveisinfeksjon. Ble bedre etter antibiotika
 
Føler egentlig ikke at jeg tisser særlig mer nå enn før graviditeten. Men en del mer utflod :( begynt å gå med truseinnlegg nå for å bedre det.
 
Føler egentlig ikke at jeg tisser særlig mer nå enn før graviditeten. Men en del mer utflod :( begynt å gå med truseinnlegg nå for å bedre det.
Det har jeg til nå slippet under. Men med 3.mann hadde jeg også mye, og måtte ty til truseinnlegg. Stopper når du føder;)
 
Føler egentlig ikke at jeg tisser særlig mer nå enn før graviditeten. Men en del mer utflod :( begynt å gå med truseinnlegg nå for å bedre det.


Samme her Igrunn .
Eller, tisser vel litt mer enn før men ikke sånn at jeg føler meg ekstra gravid av det. Men d du sier om utfloden,,,, Jupp,,,,,,,
 
Gjør ikke annet enn å tisse.....er 15+1.
 
Ja jeg må tisse oftere, men er mindre tiss hver gang enn før, så tror det er derfor jeg tisser oftere :p
Har vært slik en god stund, er 16+1.
 
Samme her Igrunn .
Eller, tisser vel litt mer enn før men ikke sånn at jeg føler meg ekstra gravid av det. Men d du sier om utfloden,,,, Jupp,,,,,,,
Jeg var i grunnen redd for om det kunne være fostervann lekkasje etter jeg leste om hun stakkars her inne :( aner ikke hvordan det er så var redd for at det kunne være det da det er sånn hele tiden, men har slått meg til ro med at det må være vanlig mye utflod..
 
Jeg var i grunnen redd for om det kunne være fostervann lekkasje etter jeg leste om hun stakkars her inne :( aner ikke hvordan det er så var redd for at det kunne være det da det er sånn hele tiden, men har slått meg til ro med at det må være vanlig mye utflod..


Jeg tenkte det samme skjønner du, og spurte derfor spesifikt på OUL om det såg bra ut med fostervannmendge, noe det gjorde , heldigvis .
 
Må konstant tisse, og ekstra når jeg kjenner bevegelse! :p[/QUOTE

Låg på sofaen her isted og 8 åringen stod i dusjen, kjente at nå må jeg snart på do men går bra enda , da bestemmer såklart lille seg for å ha turnoppvisning inni der da :p følte jeg nesten gikk opp i bro noen ganger :p
 
Jeg tenkte det samme skjønner du, og spurte derfor spesifikt på OUL om det såg bra ut med fostervannmendge, noe det gjorde , heldigvis .
Godt at det ikke er bare meg :p jeg har vært på ultralyd 4 ganger og har ikke spurt noen av gangene om jeg har morkaka fremme eller om fostervann. Men jeg stoler på at hun hadde sagt noe om det var for mye eller for lite når jeg var på 14 uker da hun kjenner godt til historien min.

Men håper på at de fortsatt sier alt godt, helt fint med fostervann og at det er jente på OUL :p
 

Haha, det er grusomt i takene! Jeg har heldigvis fri tilgang på badet, så fremst ikke min kjære finner ut at han skal gjøre sitt :p
 
Haha, det er grusomt i takene! Jeg har heldigvis fri tilgang på badet, så fremst ikke min kjære finner ut at han skal gjøre sitt :p


Heldig du :p
Det er i slike stunder jeg forbanner at vi ikke har separat bad og do :p
 
Back
Topp