Tisselaken?

Jeg vurderer å ha tisselaken under overmadrass (og dermed også lakenet)

Da slipper ungene å ha det klamt + selve madrassen er beskyttet! Hvis det skjer uhell, er del veldig fort gjort å vaske overmadrassen (jeg har jo alltid en i "reserve" som jeg kan bruke i tilfelle den ene ikke blir tørr..)

Men dere; I vogna, hvilke laken brukes der????

Skal ha det i senga ivertfall [:)][:)][:)]

Brukte det ikke til førstemann, og hadde aldri problemer med lekkasje.

Og ja, det blir veldig klamt! For jeg burkte det i min egen seng like før fødselen, i tilfelle vannet skulle gå (noe det også gjorde da jeg lå i sengen). Og hadde det selvsagt under lakenet.

Men tisselakener er supre til å bruke som stellematte i stellevesken! Jeg brukte den som hørte med stellevesken i starten, men glemte den selvsagt igjen på et stellerom et sted. Og med tisselaken vet man hvilken side som er opp og ned, og de tar ikke stor plass.

Kommer til å ha tisselaken her i både seng og vugge.. :)

jeg hadde ikke noe tisslaken på min første.. va heller ikke plaget me at hun tisset seg gjennom..

Vi kommer nok ikke til og sette det på.. Brukte det på første mann,men fant ut av vi ikke har behov for det... Så kommer nok ikke til og bruke det før de slutter med bleie om natta

Uff, dette har jeg ikke tenkt på engang... Men hørtes lurt ut å ha noe under overmadrassen[:D]

i følge min søster burde man ikke ha tisselaken fordi det blir klamt for ungen å ligge på vist nok. Lurere med en overmadress som kan vaskes.[;)]

Back
Topp