Tisselaken

LilleMyen84

Blir kjent med forumet
Noen som vet hvor en får kjøpt små tisselaken? Vil gjerne ha både i vognen og i voggen :) og de som er beregnet på sengen er litt store syns jeg.

Jeg tenkte å kjøpe på stoff og stil, de selger pr. meter. Da kan jeg klippe opp så store lapper jeg vil :)

Mener jeg har kjøpt på sparkjøp...
Har et som er uten noe kant, brukte det i vognen. De til sengen hadde kant og egnet seg ikke til å brette feks

Jeg kjøpte på Jysk, str 65x140 cm. Kjøpte to stk, et til sprinkelsenga og det andre klipper jeg opp til vogga og vogna :)

På prinsess og kid for man kjøpt formsydd tisse laken. Supre i sprinkelseng. Tror de har til vugge/vogn også. Billigst på kid.
Formsydd? Er det sånn plast under hele da? Har hørt at man ikke ha det under hodeenden, det hindrer sirkulasjon av luft i madrassen!

Tilbud på jysk :)

Formsydd? Er det sånn plast under hele da? Har hørt at man ikke ha det under hodeenden, det hindrer sirkulasjon av luft i madrassen!
Det er plast under hele ja. Og er som et strechlaken. Synes de andre krøller seg under lakenenet. Bruker det fortsatt til største jenta på 7. Bare gode erfaringer. :happy:

Det har jeg ikke hatt brukt for før de sluttet med bleie egentlig.. Men det er kanskje forskjell på babyer og hvorvidt de tisser så det lekker ut av bleia..

Jeg kjøpte på IKEA :)

Back
Topp