Tisselaken

Jeg har på sønnen min enda som er 6 år. Veldig kjekt å ikke måtte kaste en madrass ved plutselig spysyke eller at han tisser. Han pleier jo "aldri" å gjøre det lenger, men der bare i tilfelle. Overmadrassen er med skumgummi inni og er et herk å få tørr.

Tenker å bruke det leeenge ennå. Er 3 år nå.

Ikke noe godt svar på spr ditt men Beskytter jo overmadrass mot både uhell og spy..

Jeg har aldri brukt det. Synes man blir så klam. Hadde saueskinn da marius var liten og han har aldri tisset i sengen selv etter vi sluttet med bleie da han var 2 år og 2 mnd.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Skulle hatt sånn som på sykehuset, heldekkende rundt madrassen :P
Jeg bruker heldekkende, som er strechtisselaken under det vanlige strechlakenet. Selges på jysk og sparkjøp iallfall. Fungerer supert både mot tisseuhell og oppkast. Har ikke inntrykk av at det blir klamt. Ikke merken noe på barna, eller meg selv når jeg har sovet sammen med dem

Jeg bruker heldekkende, som er strechtisselaken under det vanlige strechlakenet. Selges på jysk og sparkjøp iallfall. Fungerer supert både mot tisseuhell og oppkast. Har ikke inntrykk av at det blir klamt. Ikke merken noe på barna, eller meg selv når jeg har sovet sammen med dem

Får man det der ja :) visste ikke det. Har kjøpt på kid og hansen og dysvik til mine barn. Jeg har tynn overtrekksmadrass over :) så slipper det å bli klamt/ekkelt.

Bruker "kladd" som en kjøper på apoteket enda til mine på 6 og 7 år :)

I tilfelle tisseuhell.. veldig greit å skåne madrassen :)

Jeg bruker enda til mine barn på 10 og 4,5 år :) har selv og fordi jeg blør så himla mye de 2-3 første nettene når jeg har uka.

Har tisselaken, alltid hatt, og i tillegg en tynn overmadrass som går i maskina på 90 grader.

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Har nesten ikke brukt det. Guttungen har aldri tissa i senga. Har brukt hvis han har vært dårlig med fare for oppkast, men overmadrassen tåler heldigvis en vask uansett. Synes det er ubehagelig og klamt å ligge på selv, men brukte det de siste ukene før termin. (Vannet gikk på natta, men rakk å sette beina i gulvet først.) Brukte det også i starten da jeg ammet og lakk så mye, men synes
det bedre å kjøpe en madrassbeskytter. Den er enklere å vaske enn hele overmadrassen og er ikke klam å ligge på eller krøller seg under lakenet.

Fra fødsel til de er helt tørre. Slikt må man ta stilling til selv. Ikke alle som begynner med tisselaken fra fødsel.

Back
Topp