"Tisselaken"

*cRispO**

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Neste punkt på "detsomskalværeklarttilnovember-lista" er tisselaken. Både til babysenga og til dobbeltsenga. Har erfaring med at det blir store mengder melkelekkasje, og siden vi har ny seng ønsker vi beskytte den. Hvor kan man kjøpe slikt? Ser at på enkelte hotell har de slike, som er laget av noe annet enn plast, slipper den knirkelyden. Er også viktig at det holder seg på plass...

man får kjøpt metervis på hansen og dysvik.. fikk ihvertfall gjort det sist jeg sjekket! [;)] men det er vanlig tisselaken!

Jeg hadde det under meg i vår seng første gang vi fikk baby, men det varte ikke lenge... for det blir klamt og vått og ligge på... så endte heller opp med å ligge med bh og masse ammeinnlegg! [:D]

hadde tisselaken i sprinkelsenga (kjøpt på kid), i vår seng brukte jeg et ekstra bretta laken og handuk der babyen og puppen lå. tisselaken ligger jo som oftes under lakenet så da må du bytte laken hver dag, pluss at det blir klamt med det under. her bytta jeg heller handuk hver dag. mindre arbeid, og mindre å vaske[:)]

vi har madrassbeskytter som jeg har kjøpt på Jysk, denne ligger under lakenet, men over overmadrassen (kan vaskes på 90 grader, og finnes i ulike str). Men jeg vil nok gjøre som SistemannIMagen i vår seng, med håndklær osv viss vi trenger det [:)]

Jeg tenker litt på tisselaken i forbindelse med at vannet plutselig kan gå i sengen også jeg... Er det bare meg som tror det, eller blir madrassen ødelagt av noen liter fostervann?

Vi kjøpte to stk når vi var på Ikea i helgen som var, men det er sånne vanlige :-)

Vi har "sexlaken" som mannen fikk i gave i utdrikningslaget sitt. Stort og greit [8D]

ORIGINAL: Sanka

Vi har "sexlaken" som mannen fikk i gave i utdrikningslaget sitt. Stort og greit [8D]

Hva er det for noe...?

Vi har sex på vanlige laken vi... [8|]

ORIGINAL: En liten morellskatt

ORIGINAL: Sanka

Hva er det for noe...?

Vi har sex på vanlige laken vi... [8|]
Altså. Bare så det er sagt. Bruker det ikke...

Er egentlig tisselaken, men når man kjøper det på kondomeriet blir det jo feil å kalle det tisselaken [8D] Men er laken man kan "grise" litt ekstra på om man vil ha sjokolade og krem og diverse [8D]

Selvsagt. Aldri brukt! [:)] Ronja brukte det mellom madrassa å et ordentlig laken da det ble pottetrening om natta [;)][:)]

Back
Topp