Tisselaken

eg kjøpte på sparkjøp...[:D] kjempe greie der med strikk til å feste den på madrassen..
sist kjøpte eg på ikea og der var ikkje strikk på og den ble vridd hele tiden..

IKEA [:)] De på KID var heldekkende og formsydde til babyseng, så derfor kjøpte vi på IKEA i stedet. De er helt firkantede og kan legges fra midja og ned [:)]

Hvis ikke har de greie slike engangs-laken på ICA blant annet [:)]

ORIGINAL: Melliott

IKEA [:)] De på KID var heldekkende og formsydde til babyseng, så derfor kjøpte vi på IKEA i stedet. De er helt firkantede og kan legges fra midja og ned [:)]

Kid har fått inn nye tisseUNDERLAG nå i 70x100 cm (firkantet ).Helt geniale

Du mener vel til din egen seng? Jeg har tenkt på det samme, og har vært "overalt" for å få tak i store tisselaken (180x200), men det er sannelig ikke lett... Dem har i metervare på Princess mener jeg det var, så hvis du kjøper et par meter eller mer og legger tvers over senga, så dekker de fra nakken din til knærne sånn ca i hvertfall. De har også store formsydde på Sparkjøp, men ikke store nok til senga vår i hvertfall... [:)]

Aha, det hadde de ikke da jeg var der [:)]

IKEA har laken til dobbeltseng som er heldekkende "tisselaken". Det er bilde av et glass på pakken, de koster litt over 200 kr tror jeg.

Kjøpte på kid jeg. veldig fornøyd, ligger i senga nå[:D]

Jeg har lagt på kladden min (en av de,ender nok opp med flere oppå hverandre etter som termindato nærmer seg ). Anbefales på det varmeste, for jeg ble ikke klam[:D]

ORIGINAL: BAMBI84

ORIGINAL: Melliott

Kid har fått inn nye tisseUNDERLAG nå i 70x100 cm (firkantet ).Helt geniale

kjøpte det i går[:D][:D]

Back
Topp