Tissefant

~Stjernemor~

Elsker forumet
Ak er så opptatt av at han og pappa har tissefant og at mamma ikke har.[8D]

En morgen her så var han med meg på badet og jeg tok på meg en BH. Så ser han lenge på meg og sier

"deeer er tissefanten til mamma"[8D][:D][:D][:D][:D]

da måtte jeg le[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

da har du jo til og med to!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

morsomt [:)][:)]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Jepp jeg er heldig[8D][:D]

Hehe.. Så skjønn da [:)]

ORIGINAL: RedElf

[:D][:D][:D][:D]

bare vent til sønnen din blir like stor som min og vil ha svaret på HVORFOR mannetissen og dametissen ser ut som de gjør [:D][:D][:D]

Tror nok pappaen får ta seg av det der[;)][8D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: ~Stjernemor~

[:D][:D][:D][:D]

bare vent til sønnen din blir like stor som min og vil ha svaret på HVORFOR mannetissen og dametissen ser ut som de gjør [:D][:D][:D]

Tror nok pappaen får ta seg av det der[;)][8D][:D][:D][:D][:D][:D]

Her i huset er det nok jeg som må ta meg av den biten og nå etter at Sykehuset er ferdig (noe han fulgte ivrig med på) er diskusjonen oppe mer enn noen gang. Klart han også syntes det er flott med å se babyer komme til verden, men å sitte sånn her
"Tissen til pappa går utover og mamma sin innover. Dette er jo fordi pappa skal kunne putte tissen sin inn i mamman tiss sånn at han kan skyte ut egget sitt. Så møter egget mammas egg og da blir det en liten baby som kan vokse i magen helt til den blir stor nok til å komme ut".....  [:D][:D][:D][:D][:D]

Eller når han forslå å skrive tallet seks som SEX og  jeg sa at det måtte han ikke fordi det betydde noe annet. "Hva da mamma?""""[:D][:D][:D]

hehehe[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Hvor gammel er sønne din?

han er 7... og dødsnysgjerrig [:D]

Åh ja, det kan jeg tenke meg[;)]
Blir nok en heftig alder det!

Men Stjernemor....
Kan din har en liten oppfinner i magen så han lager en PH (penisholder') sånn at vi damer slipper å sitte å se på hoppende buler i buksa.... Er jo ikek alle menn som skjønner dette med stramt undertøy veit jeg [:D]

hehehehehehehehehe[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Den skal jeg diskre bringe videre når AK når den rette alder[;)][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Hihi, her å er småtassene opptatt av det[:D][:D]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Min (snart) 3 åring er opptatt av str på sin,han sier han har stor tissefant..[8|][&:][8D]
h

Back
Topp