Tissefant plukking

x1xTrine6

Gift med forumet
Dere som har gutter... Pleier/pleide deres små gutter å plukke på tissefanten? Mine er helt extreme. Adrian har blitt bedre nå som han er blitt eldre,men pleide å ta tissefanten over bleiekanten og tisse ut senga opp til flere ganger om natta. Han tok av seg pysjen selv. Nå har min lille Julian på 5mnd begynt å røkke tak istellet med en gang bleia forsvinner. Jeg har alltid passet på å la ungene mine ligge mye uten bleie på krabbeteppet sitt og de elsker det.. Men synes det blir litt vell mye plukking. Har opplevd kloremerker på stellet opp til flere ganger. Han klager ikke...ligger bare å ser salig opp i taket og "synger"... Er dette normalt? Eller har de arva noen rare gener fra pappaen eller no?

I mine ører er dette helt normalt...
De blir jo ikke noe bedre i voksen alder heller[:D]
Det er bare sånn de er....

Jepp! [:D] Mine 2 har alltid vært sånn...
...og eldstemann har alltid vært helt ekstrem med å ta på/ kose med den...
...han er fortsatt veldig opptatt av den og snart blir han 10...[8|]
ikke alltid like gøy, men visstnok helt naturlig! [;)] 
Måtte ha pyjamas med lukking i ryggen til de da de var små [:D]

skikkelig gutte gutter ikke noe homsegutter der i gården.. tror det er veldig vanlig.. [:D]

jeg husker at lillebrorn min holdt på sann da han var liten. tror ikke han var mer en ca 6mnd da han begynte å "fikle"
var jo ikke alltid like morsomt å ha han med seg på stranden, når han satt der å dro i snotten, men han spiste sand[8|]
er visst helt normalt det der..

Mine gutter holder litt på med det derre. men ikke noe sånt unormalt, tar litt på ,drar litt og ser på an. Men ikke sånn at jeg synes det er for mye og unormalt. Litt må de jo få lov til.

hehe, spurte en på 2 år hvorfor han gikk og tok seg på tissen, da fikk vi det innlysende svaret. " det er godt vel!!"[:D]

Sønnen min også har hatt en periode nå hvor han er veldig opptatt av den "dingsebomsen" som sikkert føles litt rart å ta på for han... Når han har lagt seg på kvelden er det rett som det er at jeg tar han i å fikle litt!!
Han er 6 år da... Syns ikke det er så mye at jeg blir beskymret...er jo normalt. Og det må være litt av en oppdagelse for dem..hehe!!!

Jada, har det sånn je også.. er isst ganske spennende å plukke på det greiene der nede.. han gjør det bare når han er uten bleie d, får ikke tak under bleia og sånn...
Men det er vel sånn gutter er... dem er jo slik for resten av livet.. haha [:D]

Skal tidlig krøkes... osv[:D]

Det er nok helt normalt ja. Men når de blir så store at de forstår, kan dere jo lære han at han skal gå på rommet sitt, eller et annet sted han er alene når han vil holde på med den.
Det er ikke så bra å si "Fy" og "sånt må du ikke gjøre"
Bare la de holde på, men ikke når andre ser på.
På en baby begrenser det seg jo til de er uten bleie.
Lykketil med guttene deres alle sammen[:D] 

Vi blander oss vanligvis ikke opp i det,men noen ganger kan det se virkelig brutalt ut når minstet holder på. Sambo sitter bare å jamrer seg.. Vet at det er nokså normalt,men har tre jenter fra før,så jeg har ikke vært borti det så mye. Men gutter er gutter (forhåpentligvis)

Back
Topp