Tissefølelsen..

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
(Etter at jeg ble gravid) På kvelden tisser alltid før jeg pusser tennene, deretter kommer det en liten skvett etterpå også. Men problemet er at det rett etterpå føles fortsatt ut som om jeg må tisse mer, uten at det kommer noe. Og det følelsen sitter i en stund...

Ville tenkt urinveisinfeksjon, men det er kun på kvelden når jeg skal legge meg at det er slik.

(Etter at jeg ble gravid) På kvelden tisser alltid før jeg pusser tennene, deretter kommer det en liten skvett etterpå også. Men problemet er at det rett etterpå føles fortsatt ut som om jeg må tisse mer, uten at det kommer noe. Og det følelsen sitter i en stund...

Ville tenkt urinveisinfeksjon, men det er kun på kvelden når jeg skal legge meg at det er slik.
Det kan være urinveisinfeksjon, men kan også være helt normalt i svangerskapet tenker jeg. Hvis du er usikker burde du kanskje ringe legen om å komme innom med en urinprøve bare for å utelukke uvi :-)

Jeg er også helt håpløs på dette, men det varer ofte gjennom dagen. Sliter også litt med at hormonene gir meg litt inkontinens (skjedde forrige svangerskap rundt omtrent nå), men det er ikke noe gøy... :-/ men det har blitt bedre, ikke oppe fire ganger per natt lenger! ;-) Vet ikke om det for deg er noe uvi inne i bildet, men tror det er flere som sliter med blæra i svangerskap!

Knip knip :)

Men hvis man har uvi har man ikke litt vondt også i tillegg da?? Jeg har vært tissetrengt siden uke 8.... Men har ikke vondt!

Skal på UL på tirsdag så får ta med prøve da:)

Jeg føler meg også alltid litt tissetrengt. Kanskje mest på formiddagen, sånn når jeg tenker etter. Og noen ganger må jeg bare løpe på do sånn at jeg får tissa, men kommer så skuffende lite. Nesten så jeg savner den følelsen av å tisse i det som føles som en evighet. Har forresten sjekka for UVI og har ikke det.

Kan jo også være at ungen ligger å presser på blæren :-) jeg er veldig tissetrengt hele tiden, og spesielt på kvelden og da er det som at noe presser på blæren min :-)

Man trenger ikke å ha samme symptomer ved UVi under graviditeten. Så smerter under lating er ikke noe man må ha. Ville bare sjekket jeg ;) Om det ikke er noe slipper du jo å bekymre deg mer :)

Føler meg også tissetrengt hele tiden, selv rett etter jeg har vært på do.. :)

Merker det npr jeg jogger, men men, en del av det å være gravid. Ellers må jeg slutte å løpe;)

Back
Topp