tisse tisse tisse

Nurk25

Forelsket i forumet
DET DERE SIER OM AT TISSING ER / KAN VÆRE TEN PÅ GRAVIDITET.

KAN DET OGSÅ VÆR AT EN FØLER EN MÅ TISSE HELE TIDEN. JG HAR D SÅNN MEN DET KOMMER BARE NOEN DRÅPER HVRT 5 MIN. UTEN AT JEG MÅ DRIKKE NOE.

TROR JEG ER GRAVID MEN ER REDD FOR Å BLI SKUFFA MED NEG GRAV .TEST IGJEN!

[:D]HAR IKKE HATT MENS SIDEN 3 DES.

BLØDDE NOEN DRÅPER. KOM LITT PÅ DOPAPIR FOR RUNDT 2 UKER SIDN

IKKE BLØDD SIDEN DA SÅ MENSEN ER VEL UTEBLITT.

HÅPER PÅ Å VÆRE GRAVID. HAR PRØVD OVER 1 ÅR. SÅ DERFOR ER JEG IKKE SÅ POSITIV. TISSER HELE TIDA ER KVALM Å RYGGSMERTER. BRYSTENE ER BLITT ST00RE

MEN TRUR IKKE JG ER GRAVID UANSETT:-/ LURTE BAR PÅ DETTE M TISSINGEN.. [:D]

13 DAGER IDAG FAKTISK.

HAR TENKT PÅ DET IDAG OM JEG KLARER Å FÅ VEKK MENSEN PSYKISK?

DEN HADDE VEL KOMMET HVIS DN VAR DER MENER JEG`?

HAR HATT SÅ MASSE NEG.GRAV.TESTER ORKR IKKE FLERE TÅRER.

VAR I EGYPT UNDER EGGLØSNING MED MIN MANN. KANSKJE D SKJEDDE DER? UFF NEI..KAN IKKE HA SLIK FORHÅPNINGER

sant det.

jeg sier hver dag:

oki jeg skal ta test imorra. så nå har det gått snart 2 uker[:'(]

får alltid mensen på dagen. den er aldri forsinket ellers.
stresste mye med dette å bli gravid tidligere. å nå når jeg har lagt det på "is" så kommer ikke mensen :-/[:)]

mensen kan faktisk utebli om du går rundt å tenker for mye på det..rart dette med kroppen vår asså!magen kan faktisk og begynne å vokse om man tror man er gravid..hih!men nå vet jo ikke jeg hva du tenker å sånnt da...

ja. det er sant.

jg håper jo jeg er gravid. tenkr ikke så mye på det synes bare det r rart ikke mensen kommer for jg har sånne mens symptomer som jeg alltid har før TR.

[;)]

jg bare tror ikke mensen uteblir hvis den skulle ha kommet...

Du harjo i alle fall nesten samtlige symptomer på svangerskap, så jeg tror en test er å anbefale...

For ja, behov for å gå på do til en stadighet kan også være tidelig i svangerskapet. I 1. trimester er det hormoner som gjør det, i 3. semester er det babyen som spiller fotball me blæra.. i begge tilfeller mange turer på toalettet...

oki..

jeg tror kanskje jeg bør ta en test for å bare få det overstått. har ikke lyst å vite.

men vil jo ha baby i magen min[;)]

vi har prøvd så lenge nå[:)]

før tr vokser puppene mine og blir faste. nå er de i tillegg litt ømme. merka d igår når typen tafsa på de[:)]

har vondt i rygg nederst på sidene, er kvaqlm i ny og ned, og det er ikke innbilthet[;)]

joda for 1 uke sida..men den var så svak at jeg kasta den. trudde jeg bare innbilte meg den..

trur jo hele tida mensen kommer jg.

Nei, i begynnelsen tisser man OFTE. Men det avtar ganske raskt før det kommer tilbake i slutten.

jeg hadde ofte tissefornemmelser når det nærmet seg eggløsning også...

Ta en test og gi tilbakemelding. Dør av nysgjerrighet her.. [:D]

Vedder på den er positiv...

Lykke til...

anbefaler deg å ta to tester jeg..å vente med den ene til dagen etter..det gjorde jeg!men jeg selv er litt skeptisk til disse testene..har hørt om mange som har fått neg test,men allikavel har vært gravid!begge testene var pos..men jeg gikk til legen noen dager etter for å være på den sikre siden[;)]lykke til..håper det går bra for dere denne gangen[:D]

takk:) dere er så snille.. skal gi beskjed om det er et nurk i magen eller ikke.

[:D][:D]

jeg har jo til å med vurdert ass.befruktning[:(][:(]

Det kan være tegn på graviditet, men tester du negativt ville jeg levert inn en urinprøve hos legen for å se om du har urinveisinfeksjon.

ORIGINAL: ingermor

joda for 1 uke sida..men den var så svak at jeg kasta den. trudde jeg bare innbilte meg den..

trur jo hele tida mensen kommer jg.

En strek er en strek og den betyr graviditet, uansett hvor svak den er. Ta en ny test med en gang! [:D]

Og mens lignende smerter kan bety graviditet.

Back
Topp