Tirsdagsunger

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Nytt ulltøy!!!!!!
:-p
ImageUploadedByBV Forum1364285315.565084.jpg
Vill ullstillongs og sokker!
Det blir mer av dette, for det er utrolig behagelig og ingen stramme strikker hverken for mage eller legger!

Oi, så utrolig flotte farger:) hvor har du kjøpt det? Savner sokker som ikke strammer, det gjør Trysilsokker:( så de vil har nå er kjøpt på junior:D

Nytt ulltøy!!!!!!
:-p
Vis vedlegget 9430
Vill ullstillongs og sokker!
Det blir mer av dette, for det er utrolig behagelig og ingen stramme strikker hverken for mage eller legger!
Så flott! Men hvor er resten av babyen? :p
Elsker stilongser, er så kjekt å kunne ta av sokkene når hun blir svett eller sur;) var på Barnas Hus og kjøpte 4 stilongser til barnehagestart, kosta bare 79kr stykket:D

Så flott! Men hvor er resten av babyen? :p
Elsker stilongser, er så kjekt å kunne ta av sokkene når hun blir svett eller sur;) var på Barnas Hus og kjøpte 4 stilongser til barnehagestart, kosta bare 79kr stykket:D
Han var sur :-p
Nå har han holdt ut lenge før vi kom oss i bilen stakar

Hermine har fått fart på kroppen på bare 4 dager! :D dagens hobby er å angripe hundeburet, så hunden har rømt ut! ;)
1364296069752.jpg
1364296082966.jpg

Hehe, sååå blid da! :rolleyes:
Måtte pakke vekk gymmatta idag, hun blei bare irritert fordi hun satt fast når hun ville forover;)
Må jo være blid med et så fint speilbilde veittu. ;) :p
Klart det er gøy å ligge rett på gulvet når man er så aktiv at man faktisk kommer seg noe sted!!:D

Her har Daniel akkurat våknet fra dagens andre blund. Og jeg har fått kose meg med kaffi og strikketøy i sola.

Vedlegg

• 1364302021468.jpg
    1364302021468.jpg
    111,6 KB · Visninger: 25
Bilder av lille go'gutten min:rolleyes:
POFF

Kommer ikke over hvor mye hår han har fått i det siste! Han ble med ett så "voksen" :p:D Han er til å spise opp!

Ha ha, ja lille trollet mitt har massevis av hår:D:p;) Blir litt mer barn enn baby med hårmanke:D

Back
Topp