Tirsdagstråden!

Hallais jenter [:D] jeg får bidra litt til å opprettholde skravletråden jeg også [8D]
Har ikke fått skattepapirene, men klarte etter MYYYYE om og men å logge inn på altinn (funket ikke med i.explorer, måtte bruke opera). Og får igjen 14.000 + det jeg har cashet ut på sfo (er det ikke 28% av det man får igjen?).

I dag har jeg vært på foreldrekonferanse og fått mye skryt om eldstemann [:D] Savner han skikkelig, han er i Thailand på ferie med faren sin nå. Dro på fredag og er borte 16 dager totalt [:(] Tror vi skal dra han med ned på gressbanen et par kvartal nedi gata og spille fotball når han kommer hjem [:D]

Hei Jente :)

Æ å lille Maya e hos ei vænninna (Moonstar) fra Oktober-09,som har ei jenta :)
Så e nu koseli å være lage de mens min samboer e på kjøring i Oslo.

Kjenne at d endeli va godt at Maya mi sovna..ho har vært grinat å skrika en go del sia hall elleve i mårrest..ho har sove to korte blunda.
Så håpe nu på at ho søv litt lenger nu.
Kainn jo være før at ho ikkje slår sæ tell ro her..
Håpe at d ikkje e bynnelse på Kolikk [&:]

Ellers har vi hatt en fin dag,håpe på at vi kjæm oss ut en tur i mårra [:D]

idag har vi vært hos kiropraktor for 3.gang og han var fornøyd med at stivheten i korsrygg og nakke var blitt bedre [:D]
Gullet får nå lettere til å rape og bæsje uten å hylskrike[:)] Så vi skal se det ann til over påske for å se om det har blitt bra.

Ellers fikk jeg vite på lørdag at mamma skal gifte seg[;)] Samboeren hennes fridde til henne på fredag og de planlegger å gifte seg i september Det blir stas!!

også var jeg inne på skatteetaten for å sjekke skatten og jeg får igjen ca 6800

I dag har eg hatt besøk av tanta og bestemor!:) Dei hadde med heimelaga bolla til meg! [:D][:D] og no skal eg inn å nyte livet framfor tven!:P
å driver å lurer på å ha ein overnattingsdag eller to hos mamma og pappa.. sjøl om dei bur 10 min kjøreavstand frå her eg bur.. (men eg har ikkje lappen:P)

Back
Topp