Tirsdagstråden!

Trone

Gotta love ebay
VIP
Mulig optimist, men jeg lager en tirsdagstråd jeg [:D][:D][:D]

I natt jeg har sovet sånn minusmanko.. Gullet har byttet på å spise hver time og annenhver time. Utrooooolig festlig når tiden han bruker på å spise og å få lagt han er 30 minutt. Blir ikke mye sjans å legge seg ned å sove før han begynner igjen.

Og på toppen av kransepølserosinen så har jeg mandler store som plommer, en hals som er børstet med ståltråd og ingen stemme. Jadda!! Flott skal det være på en tirsdag!

Her blåser det himmel og helvete selv om det er sol, så jeg går ikke ut og sjekker posten enda. Venter på bare tre pakker nå, snufs... Men skatteoppgjøret er heller ikke kommet enda, så jeg får vel gå å trippe enda, hehe!

Deres planer i dag frøkner?

spennandes om tirsdagstråden blir ein sukses. krysse fingrane for d iallefall.

her så slappe me av, har ein sånn dag gjør minst mulig,, hehe. prinsesså vil ikkje sova. vil bara ligga i armane. så lite blir gjort her. har nå iallefall støvsugd[:D] ellers så blir d wok t middag i dag. glede meg t d. e sååååå godt syns eg. verre med sambo. han e ikkje gla i d. heheheheheh. ingen dør av litt grønnsaker.

ellers så krysse eg fingrane for at hu snart finne ut at å sova bare gjør godt, både for henna og mammen[:)]

har ikkje fått sjekka skattagreiene eg heller. men bestillte sånne kodar eg o. e så spente på ka så står der. bare eg ikkje får restskatt så e eg fornøyde. krysse fingrar og tær for at eg får litt[:)] 

ellers e d sol og vind her i dag. og snuppå mi vil fortsatt ikkje sova. nå ligge hu å bæsje. får ikkje håpa d e i heila vuggå[&:], våge nesten ikkje å sjekka. d brake nåke heilt sykt

god dagen, jenter :)
her har vi akkurat kommet hjem etter en hærlig trilletur i sola :) va godt å endelig få trilla tur (har trilla noen søndager da) å tenk at d va godt brøyta og! [:)]
Posten kom jo selfølgelig rett etter at jeg hadde kommet inn døra å fått satt meg! [8D] gidder ikke hente den riktig enda...
Pernille sover søtt i vogna si ute på trappa...så håper hun sover ei stund nå *krysser fingrene*...har som regel pleid å våkne 5-10 min etter at jeg har satt vogna fra meg [8D]

ellers så har vi ingen andre planer for dagen...blir vel rolig tenker jeg [:)] skal på 6 ukers kontroll imorgen...så må vel kanskje jeg bestille en time hos legen å få 6 ukers kontroll og...har ikke lyst, men men...[8D]

har skjekket skatten og får litt tilbake både jeg og samboern[;)]

ellers skal jeg være hjemme, samboern er på jobb nu men er på besøk med en bruker, så jeg skal "passe" på han mens samboern er ho frisør, han skal ditt kl 12.30. må begynne å rydde og vaske huset, i dag skal jeg vaske vinduer og tørke støv. vi får besøk på fredag påske gjester så må vaske litt og littt hverdag, når ikke ta alt på en dag med to små barn.

Der sovna hu ENDELIG. vore våken siden kl 08.00 i dag. ligge på gulvet (oppå lammaskinn), med armane rett ut. så herlige atte[:D]

eg e spent på om eg får nåke svar i posten i dag. men posten her e sååååå treige. komme iallefall ikkje før kl 14.30.

og gjett kim så blei lurt. jo d va meg. snuppa sov i 5 min[&:] hadde håpet og trodd hu sko roa seg litt lengre. hmmmmmmmmm

ORIGINAL: Trone

<--------- er i dårlig humør nå!!! [:@][:@][:@][:@] Og det har ikke noe med skatten å gjøre.

hva skjedde?

ORIGINAL: Salsa82

ORIGINAL: karmøy

eg e spent på om eg får nåke svar i posten i dag. men posten her e sååååå treige. komme iallefall ikkje før kl 14.30.

og gjett kim så blei lurt. jo d va meg. snuppa sov i 5 min[&:] hadde håpet og trodd hu sko roa seg litt lengre. hmmmmmmmmm

Typisk. Er jo litt greit at de kan sove litt, så mammaene kan få gjort noe de og[8|]
Merker lille gullet her er mer og mer våken for tiden. Tar seg bare sånne høneblunder... men så sover han hele natten da, så jeg skal ikke klage[8D]

Her kommer posten i halv 4 tiden og det er leeeeenge ti!!!!l *venter (u)tålmodig*

sko gjerna bytta me deg der. hehehe. e herligt når dei sove heila nattå. storebror sov rundt fra dag 1, han va våken heile dagen, men han konne fint ligga på golvet og bare se. så eg ser fram til litt mere søvn.

forstår ikkje at posten kan komma så seint eg. hmmmmm. å med min flaks så får eg vel ikkje nåke svar i dag[&:]

TRONE: du må ikkje væra så longe i maskå[;)]

heheheheh[:D][:D][:D]

Her sitter jeg igrunn bare å ser på tv. Snuppelura sover, og mammaen har vært flink og kokt flaskene, ryddet litt, spist litt, og stelt seg! [:)]
Klokka to får vi besøk av helsesøster, og det blir jo litt spennende.

BF kommer på besøk en tur seinere i dag for å hilse på lillejenta si.

Og det er vel det som skjer i dag.. Også har jeg endelig fått begynt på sånne tabletter som skal stoppe melkeproduksjonen [:)]

ORIGINAL: Chiapjusk

Her sitter jeg igrunn bare å ser på tv. Snuppelura sover, og mammaen har vært flink og kokt flaskene, ryddet litt, spist litt, og stelt seg! [:)]

Og det er vel det som skjer i dag.. Også har jeg endelig fått begynt på sånne tabletter som skal stoppe melkeproduksjonen [:)]

koffer ska den stoppa? trenge ikkje å svara om du ikkje vil.

Jeg fikk en skikkelig skikkelig infeksjon og brystbetennelse allerede da jeg var på sykehuset (pga null ammehjelp), så jeg fant ut at å mate baby ikke skulle være et ork, men noe koselig, noe det ikke ble når jeg måtte gråte meg gjennom pumping seks ganger i døgnet for å få ut betennelsen, det var både stress og vondt osv. Og jeg vil enkelt og greit ikke amme henne igjen når jeg fikk en så elendig start.. Så har jeg utroooolig mye melk, men jenta blir skrikete om hun får den, så hun får bare mme og er kjempefornøyd. Så derfor vil jeg stoppe produksjonen.. Har prøvd å trappe ned på pumpingen og sånt som jeg fikk beskjed om men det blir bare ikke mindre melk [8|]

ORIGINAL: Salsa82

Jeg fikk en skikkelig skikkelig infeksjon og brystbetennelse allerede da jeg var på sykehuset (pga null ammehjelp), så jeg fant ut at å mate baby ikke skulle være et ork, men noe koselig, noe det ikke ble når jeg måtte gråte meg gjennom pumping seks ganger i døgnet for å få ut betennelsen, det var både stress og vondt osv. Og jeg vil enkelt og greit ikke amme henne igjen når jeg fikk en så elendig start.. Så har jeg utroooolig mye melk, men jenta blir skrikete om hun får den, så hun får bare mme og er kjempefornøyd. Så derfor vil jeg stoppe produksjonen.. Har prøvd å trappe ned på pumpingen og sånt som jeg fikk beskjed om men det blir bare ikke mindre melk [8|]

Uff, det hørtes ikke godt ut. Det er ikke noe godt å gå med "sprengte" pupper!!! Håper tablettene hjelper deg raskt.

Håper jeg også! Men aner ikke hvor lang tid det pleier å ta før man merker effekt av dem, men jeg får vel bare vente å se!

ORIGINAL: Majanne

<--------- er i dårlig humør nå!!! [:@][:@][:@][:@] Og det har ikke noe med skatten å gjøre.

hva skjedde?

Og Karmøy:

De jævla pengene altså.. Den ene banken min har brukt over en uke på å overføre permpengene til hovedkontoen min i en annen bank.. Faderen altså... Og nå er samboern pottesur... " Jeg har brukt xxxx kr fra mitt kort altså" Javel, det har da for faen jeg også... Hvem sitt kort blir brukt til alt av babyting og bryllup..?? Joda mitt!!!! Gjett om jeg holder regning på hvor mye jeg legger ut fra min konto til bryllupsting.. Blir så firbanna lei av den evindelige kranglingen om penger..!! Det er ikke noe problem! Utenom når banken gjør feil da.. Men det er jo likevel ikke MIN feil..!!!

ORIGINAL: Majanne

hva skjedde?

Og Karmøy:

De jævla pengene altså.. Den ene banken min har brukt over en uke på å overføre permpengene til hovedkontoen min i en annen bank.. Faderen altså... Og nå er samboern pottesur... " Jeg har brukt xxxx kr fra mitt kort altså" Javel, det har da for faen jeg også... Hvem sitt kort blir brukt til alt av babyting og bryllup..?? Joda mitt!!!! Gjett om jeg holder regning på hvor mye jeg legger ut fra min konto til bryllupsting.. Blir så firbanna lei av den evindelige kranglingen om penger..!! Det er ikke noe problem! Utenom når banken gjør feil da.. Men det er jo likevel ikke MIN feil..!!!

OJ sann. då forstår eg deg. e heilt forferdeligt når d e penger d e snakk om .å irriterandes. kan ikkje ta såååååå longe tid å ordna. håpe alt ordne seg raskere enn svint. å at du kan kosa deg videre med planlegging av brylupp og gullet. sende deg ein klem.

CHIAPJUSK: håpe dei tablettane virke fort. hørrts ikkje nåke godt ut. huff. missunne deg ikkje detta alså. huff, har ikkje ord heller eg, uten om at du må ha hatt d grusomt. masse lykke t videre å håpe melka forsvinne. ikkje vits i at du har den då. e jo bare trøbbel me an. ein klem t deg fra meg[:)]

arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg!!!!!!!!!!!!! ingen papirer om skattapenger i min postkasse. typisk min flaks.[:@][:@][:@]

Jeg har vært på barseltreff i dag og møtt noen hyggelig damer og vakre barn. Har kost meg sikkelig altså! =D Utrolig hvor mye man har å snakke om når man har barn!! hehe.
Fikk masse tips og ideer og hvordan jeg skulle få snuppa til å sove, og jeg klarte det jammen meg på første forsøk jeg! Legge henne i vogna ute var tydeligvis tingen. Får bare håpe det fortsetter å være like bra resten av uken så man kan få igjen litt søvn.

Planene for resten av dagen er å shave hele kroppen og pynte seg litt.. har vel snart grodd igjen både her og der tror jeg, men litt pels er jo bare lekkert. [&:]hehehe

Grodd igjen? Ha ha ha ha!!! Der finnes det deler av Amazonas som ikke er utforsket enda og ikke blir utforsket på en stund, ha ha ha!!!

Har laget middag nå og venter på at grinebukken skal komme hjem. Dersom han ikke er hjemme innen 15 minutt så spiser vi uten han. Han bruker ikke mer enn 20 minutt hjem i rushtiden nemlig..

Karmøy: Tuusen takk [:)] Håper melka forsvinner kjempefort så puppene mine blir bra igjen og jeg bare kan kose meg med lillejenta

Back
Topp