Tirsdagstråd

Her ble det visst strømbrudd idag! Gikk vel ca kl 19:30 og har vært borte 1 time allerede! Veldig sjeldent det skjer her.. men så på fb at det var noen som hadde hørt et stort smell.. er nå vi skulle hatt veranda, fordi det er lysere ute enn inne :P hehe..

Jentene sover nå da, men tok tid med Liana.. babla om at Anna hadde prompa:P haha.. og kaster ut alt fra senga 100 ganger! Til slutt måtte jeg si at hvis hun ikke stopper så må jeg ta med meg dyna og puta:P da slutta hun visst:D

Her ble det visst strømbrudd idag! Gikk vel ca kl 19:30 og har vært borte 1 time allerede! Veldig sjeldent det skjer her.. men så på fb at det var noen som hadde hørt et stort smell.. er nå vi skulle hatt veranda, fordi det er lysere ute enn inne :P hehe..

Jentene sover nå da, men tok tid med Liana.. babla om at Anna hadde prompa:P haha.. og kaster ut alt fra senga 100 ganger! Til slutt måtte jeg si at hvis hun ikke stopper så må jeg ta med meg dyna og puta:P da slutta hun visst:D
Så jo litt koselig ut med tente lys på den snappen da.;) Bare strømmen kommer tilbake i rimelig tid liksom!

Tok tid ved legging her også. Jen reiv ned gardinene og flippa lysbryteren utallige ganger. Dro senga midt ut på gulvet.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jaaaah! For en gangs skyld har jeg blitt trukket ut som vinner i en konkurranse, så nå blir det booksock-bokbind på meg.:D 1408478642493.jpg

Minsten tok seg visst bare en powernap mellom kl 18 og 19, og holdt ut til 21.30 :p
Får nå inderlig håpe han sover en stund nå!

Her ble det visst strømbrudd idag! Gikk vel ca kl 19:30 og har vært borte 1 time allerede! Veldig sjeldent det skjer her.. men så på fb at det var noen som hadde hørt et stort smell.. er nå vi skulle hatt veranda, fordi det er lysere ute enn inne :p hehe..

Jentene sover nå da, men tok tid med Liana.. babla om at Anna hadde prompa:p haha.. og kaster ut alt fra senga 100 ganger! Til slutt måtte jeg si at hvis hun ikke stopper så må jeg ta med meg dyna og puta:p da slutta hun visst:D
Så rart med strømmen :o

Så jo litt koselig ut med tente lys på den snappen da.;) Bare strømmen kommer tilbake i rimelig tid liksom!

Tok tid ved legging her også. Jen reiv ned gardinene og flippa lysbryteren utallige ganger. Dro senga midt ut på gulvet.:p

Hehe koselig med tente lys ja:D godt jeg hadde telys liggende fra vinter:) strømmen kom rett etter at jeg posta her, så ble ca en time;)

Er så morro når dem holder på sånn altså! :P hvor lang tid brukte hun før hun sovna?

Minsten tok seg visst bare en powernap mellom kl 18 og 19, og holdt ut til 21.30 :p
Får nå inderlig håpe han sover en stund nå!

Hehe kansje ibuxen hjalp litt for mye? :P

Så rart med strømmen :o

Ja.. må ha vært noe som har skjedd, ettersom flere som bor i sentrum hørte et skikkelig smell idet strømmen gikk! Men kom tilbake etter ca en time :) meeeen nettet til canal digital har slått seg vrang etter det.. men sto på siden at det blir fikset :)

Hehe koselig med tente lys ja:D godt jeg hadde telys liggende fra vinter:) strømmen kom rett etter at jeg posta her, så ble ca en time;)

Er så morro når dem holder på sånn altså! :P hvor lang tid brukte hun før hun sovna?
HUN synes iallfall det er morsomt!:p Hun brukte kanskje en liten time. Jeg var jo så kjip og dro senga bort fra alle morsomhetene, så etter et bleieskift ble det stille.;)

HUN synes iallfall det er morsomt!:p Hun brukte kanskje en liten time. Jeg var jo så kjip og dro senga bort fra alle morsomhetene, så etter et bleieskift ble det stille.;)

Hehe dere er visst morsomme på hver deres måte:P

Back
Topp