GlaJenta88
Elsker forumet
Jess! Hva står på agendaen idag jenter? Jeg skulle egentlig ha starta på oppgavene mine for lengst, men de blir stadig utsatt gitt. Har oppdatert bloggen, oppdaget Twitter og diverse andre blogger for ikke å snakke om alle de hysteriske bildene jeg har sett på finn.no. (Jess, takk skal du ha lnie! Jeg har slått hull på mange, mange timer der inne nå! Men jeg lo hardt og lenge altså, så det var jo kjekt også.)
Nå MÅ jeg virkelig starte på i alle fall en av de oppgavene! Også skulle en nesten tru at jeg er gravid igjen sånn som jeg spiser! Herreland. Også så mye rart jeg har plutselig lyst på også! Altså, nå hadde jeg det jo strengt talt ikke sånn når jeg var gravid da, men uansett. Nå går det faktisk i Rugsprø med Nugatti Air. Fantastisk nydelig altså. [8|]
Nå MÅ jeg virkelig starte på i alle fall en av de oppgavene! Også skulle en nesten tru at jeg er gravid igjen sånn som jeg spiser! Herreland. Også så mye rart jeg har plutselig lyst på også! Altså, nå hadde jeg det jo strengt talt ikke sånn når jeg var gravid da, men uansett. Nå går det faktisk i Rugsprø med Nugatti Air. Fantastisk nydelig altså. [8|]
? - Ja. Har jeg hormonspiral? Ja! Så sjansen for