Tirsdagsskravlings

GlaJenta88

Elsker forumet
Jess! Hva står på agendaen idag jenter? Jeg skulle egentlig ha starta på oppgavene mine for lengst, men de blir stadig utsatt gitt. Har oppdatert bloggen, oppdaget Twitter og diverse andre blogger for ikke å snakke om alle de hysteriske bildene jeg har sett på finn.no. (Jess, takk skal du ha lnie! Jeg har slått hull på mange, mange timer der inne nå! Men jeg lo hardt og lenge altså, så det var jo kjekt også.)

Nå MÅ jeg virkelig starte på i alle fall en av de oppgavene! Også skulle en nesten tru at jeg er gravid igjen sånn som jeg spiser! Herreland. Også så mye rart jeg har plutselig lyst på også! Altså, nå hadde jeg det jo strengt talt ikke sånn når jeg var gravid da, men uansett. Nå går det faktisk i Rugsprø med Nugatti Air. Fantastisk nydelig altså. [8|]

Er du gravid?

Bare hyggelig med den siden, jeg føler jeg bidrar med mitt her inne da.
Resten av dagen har jeg ingenting på agendan, gitt. Har allerede vært en tur hos psykologen, og så på 8mnd. kontroll med Leon på ti minutter - wuhu. Nå skriker Leon (haha, nå kan dere tro for dere selv at jeg sitter på dataen og driter i at han skriker) Jeg skal ha sofatjeneste. Og så skal jeg tenke masse.

ORIGINAL: lnie
Er du gravid?

Jeg satser på nei. Også får vi se om noen måneder om det er noen som vil ut. Men jeg spiser for to da. Det er jeg flink til.

Og sånn helt dønn ærlig: Jeg håper for guds skyld at jeg ikke er det. Også tror jeg det vel ikke heller.
[hr]Lykke til på kontroll forresten! Det er sånn i gruppe det? [:)]

ORIGINAL: Studinen88

Er du gravid?

Jeg satser på nei. Også får vi se om noen måneder om det er noen som vil ut. Men jeg spiser for to da. Det er jeg flink til.

Og sånn helt dønn ærlig: Jeg håper for guds skyld at jeg ikke er det. Også tror jeg det vel ikke heller.
[hr]Lykke til på kontroll forresten! Det er sånn i gruppe det? [:)]

Men du kan være?

Har vært på kontroll, hihi. Ja, det var egentlig i gruppe. For to uker siden, eller en. Men de ringte meg på fredagen og sa fra om at det var på mandagen, så jeg glemte det rimelig fort siden jeg ikke var hjemme. Så det ble med HS idag. [8D]

Men du kan være?

Har vært på kontroll, hihi. Ja, det var egentlig i gruppe. For to uker siden, eller en. Men de ringte meg på fredagen og sa fra om at det var på mandagen, så jeg glemte det rimelig fort siden jeg ikke var hjemme. Så det ble med HS idag. [8D]

Haha, vil du at jeg skal være? Har vi ? - Ja. Har jeg hormonspiral? Ja! Så sjansen for er svimlende liten!

Helsestasjonen kan jo ikke ringe når det er helg da! Det går jo ikke. Hvordan var målene og sånn da? Følger kurven sin fint, lillemannen din? [:)]

Men du kan være?

Haha, vil du at jeg skal være? Har vi ? - Ja. Har jeg hormonspiral? Ja! Så sjansen for er svimlende liten!

Helsestasjonen kan jo ikke ringe når det er helg da! Det går jo ikke. Hvordan var målene og sånn da? Følger kurven sin fint, lillemannen din? [:)]

Hihi, ja, er så kos med gravide! [:D] Jeg liker å leve gjennom de gravide her på forumet, siden jeg ikke skal bli det selv. [8D]

Jo, de ringte sent fredag. "Har du fått beskjed om 8mnd. kontroll i gruppe på mandag?" Nei.. "Nei, jeg så et blått merke på deg, så regnet med det. Det var jo rart siden jeg ser du nettopp har vært her og veid han." Åja, så fint da. Koselig med beskjed.

I dag var han 9560 gr og 73cm. HO var 47,5cm - store hodet. [:D] Følger alt fint, tror jeg.. [8D]
Kor stor e Lucas?

Hihi, ja, er så kos med gravide! [:D] Jeg liker å leve gjennom de gravide her på forumet, siden jeg ikke skal bli det selv. [8D]

Jo, de ringte sent fredag. "Har du fått beskjed om 8mnd. kontroll i gruppe på mandag?" Nei.. "Nei, jeg så et blått merke på deg, så regnet med det. Det var jo rart siden jeg ser du nettopp har vært her og veid han." Åja, så fint da. Koselig med beskjed.

I dag var han 9560 gr og 73cm. HO var 47,5cm - store hodet. [:D] Følger alt fint, tror jeg.. [8D]
Kor stor e Lucas?

Haha, jeg har litt lyst til prøve en graviditet uten svangerskapsforgiftning og bekkenløsning jeg. Men det er jo langt fra garantert da, så jeg prøver å holde meg unna en stund til altså. Også har jeg ikke så lyst på en ny bebis med det første heller. Og det blir jo litt problematisk også da. Sånn på slutten av svangerskapet mener jeg..

Det så jo fint ut det da! De små har begynt å bli store nå [:)]
Han Lucas va 9125 gr og 74 cm den 17.08. HO på 44,5 cm troor jeg. Så neida så jada så [;)]

Jeg har lært meg noen nye moves btw:

http://fuldans.se/?v=ltpnmbhonp

[:D]

Hahahahaha. Lekre moves!

De begynner å bli store ja.. Det er litt skummelt. Tenkte nettopp på da jeg kunne legge han fra meg og der ble han liggende. Til jeg tok han opp. Nå må jeg passe han på han hele tiden for nå har han tilogmed lært seg å åpne skap og ta ut alt som er i de. :p

Haff...kjenner jeg 'gleder' meg til å ta fatt på studiene igjen om en liten stund når jeg leser om disse oppgavene dine studinen..[8|]

Nå er mini endelig sovna til første dupp, jeg venter besøk av en venninne.. Vi skulle egentlig lage hjemmelaga vårruller idag, men det ble ikke..så vi får heller kose oss med noe god lunsj[:D] Storebror skal hentes i bhg i 16tiden og så er det hjem og kose seg med de små, se på timmy tid og brannmann sam og annet koselig, sansynligvis trenger de et bad også før de skal legges i 19-19.30tiden... Klokka 20.30 er det duka for tupperware her.. Håper jeg får masse salg, så kryss fingrene for meg jenter[;)][:D]

ORIGINAL: metherese

Haff...kjenner jeg 'gleder' meg til å ta fatt på studiene igjen om en liten stund når jeg leser om disse oppgavene dine studinen..[8|]

Nå er mini endelig sovna til første dupp, jeg venter besøk av en venninne.. Vi skulle egentlig lage hjemmelaga vårruller idag, men det ble ikke..så vi får heller kose oss med noe god lunsj[:D] Storebror skal hentes i bhg i 16tiden og så er det hjem og kose seg med de små, se på timmy tid og brannmann sam og annet koselig, sansynligvis trenger de et bad også før de skal legges i 19-19.30tiden... Klokka 20.30 er det duka for tupperware her.. Håper jeg får masse salg, så kryss fingrene for meg jenter[;)][:D]

KRYSSER FINGRENE [:D][:D]

Tupperware er gøøøøy.

Skal hente 2 av tantebarna mine i 2 tiden. En på skola og en i bhg. Skal være her til i halv 5 -5 tiden. Den er 7 år og en er 2 år. Så blir vel liv og røre med to ekstra her i gården. Skal lage kyllinggryte til middag. Ellers er det lite med planer i regnværet...

Her skal vi på sjukehuset med Nicklas ogso skal vi til mormora til sambo ete kaker å slikt. Hu har bursdag i dag[:D]

ORIGINAL: fredslilja

Skal hente 2 av tantebarna mine i 2 tiden. En på skola og en i bhg. Skal være her til i halv 5 -5 tiden. Den er 7 år og en er 2 år. Så blir vel liv og røre med to ekstra her i gården. Skal lage kyllinggryte til middag. Ellers er det lite med planer i regnværet...

Det blir nok gøy[:D][:D]

Også har jeg vondt inni navelen!
Starta med at jeg kjente sånn vondt , som om det gikk i en strek ned fra navlen.
Men dytter jeg inn navelen, eller hele området rundt, så veldig ofte stikker det så vondt..

MAKAAAAAN!

Her har vi egentlig bare slappet av. Gått litt rundt i butikker og ikke gjort så mye fornuftig. Men etter middag skal Even få prøve fingermaling[:)] Han skal male på et lite lerret som han skal gi til morfaren sin i god bedring-gave[:)]

*skavleskravle*
Sitter her og ammer litt, så da kan jeg jo one-hand-touche med dere samtidig. Fant ut 20 min før jeg skulle være på hs i stad at minsten hadde 8 mnd kontroll, så rakk den akkurat [:)] HS var imponert over  hvor tidlig ute han var og han krabbet seg bort til henne og reiste seg for å komme opp på fanget hennes også. Litt stas, sjarmøren min [:)]
Nå skal jeg rydde, støvsuge og lage middagen klar før jeg skal hente eldste i barnehagen og mannen på togstasjoneen. Og så er det av sted til oslo for å se Lisa williams [:D][:D] Og i morgen er det John Cleese, med barnevakt på minsten for første gang! Mormor skal tilogmed legge de.. [8|] Blir spennende.. [8D]

Ja, også har jeg vært og henta ut gulvprøver og sjekket priser og slikt på takpanel og gulv og diverse til kjøkkenet [:)]

Men lykke til til meg for å få gjort noe før jeg skal avgårde og hente gutta, for minsten er skikkelig sutrete i dag! Skal kun sitte på fanget og helst lenka til puppen..

Gudle i magen: hvorfor må han på sykehuset? Er han dårlig? [&:]

Blir nesten nervøs, Leon har sovet i snart tre timer. Husker ikke sist det skjedde[8D]

Isilra: Hvem er Lisa Williams? Hva gjør ho? [8D]

lnie: Hun er et medium. Snakker med de døde, hehe. Var helt utrolig å være der å se på.. ble helt satt ut! Om du har FEM tv så har showet hennes gått der endel [:)]

Back
Topp