Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Huff Sjakkruta [&o] Ikke noe moro lesing ang hunden din. [:(] Håper han kommer seg fort og ikke blir alt for skeptisk til store hunder i fremtiden. [:)]
Forstår det er vanskelig når man kjenner eieren, men håper at dette er siste gang hunden dems angriper en annen hund. Neste gang så håper jeg de blir anmeldt.
Klem
Ja, skjer det igjen må jeg anmelde det. Noe annet kommer ikke på tale, men håper inderlig det ikke blir noen neste gang! [&o]
Jeg tror nok han kommer seg fint, men hans forhold til store hannhunder er nok ødelagt for godt [&:]
Her er det 2+ tror jeg, og jeg er hjemme å passer på voffsen min. Han ble angrepet i går kveld så vi endte med veterinæren og måtte sy 4 sting. Er ikke første gangen heller, så jeg kjenner nervene frynse seg. Orker ikke mer [:(]
Stakkars liten [:o] Ikke noe kjekt når de 4 beinte lider[&o]
Nei det er noe av det verste jeg vet om, jeg klarer ikke la være å gråte heller når sånt skjer [:(] Sist gang var det i hodet, så da jeg var dritt-redd for at noe kunne ha blitt skadet der inne [:o] Heldigvis tror jeg ikke det.
Ja det er ikke noe kjekt.. Tispa mi på snart 6 år opererte bort to jursvulster for en stund siden, når hun får bedøvelse blir hun så engstelig og det er helt pyton.. *lille bebisen min*
Er det en annen hund som har angrepet eller ?
Uff stakkars tispa di [&o] Håper hun ble frisk?
Ja du kan jo tenke deg; shetland sheepdog VS. schæfer [&o]
Oi[:-] Det er ikke noe fair match[:(] Håper han kommer seg snart!
Ja hun er frisk, men skal på kontroll om 4 mnd.. Hun har operert vekk 3 svulster i år, så jeg håper inderlig dem har fått bort alt nå..
Hun er for ung til noe annet!
Nei det er ikke det [:(] Skjer det igjen, må jeg nesten anmelde det tror jeg. 3 sjanser til å få kontroll over hunden er mer enn nok altså [:@] Ja jeg tror det går bra, litt slapp idag, men vi har vært ute en tur og han virker ganske oppegående.
Sist gang med hodeskaden, var det mot en Rottweiler. Får så vondt av lille hunden min som kommer bort i disse løshundene stadig vekk (har også sloss med en border collie og en buhund), og han er jo snart helt ødelagt av dette. Han takler ikke store hannhunder lenger feks. [&o]
Ja vi håpe det er borte nå, for godt! [:)]
Stakkars liten! Det bør anmeldes ja! Det skal jo være trygt og gå tur med sin egen hund i band. Synd at noen bare driter i båndtvangen og lar hundene gå på sjølstyr. Spesielt når det er så store hunder. De får jo varige mên av slike ting.
Tispa mi fikk bank av en stor schæfer når hun var liten og etter det ble hun veldig usikker på hunder hun ikke kjenner og er det den dag i dag.[&o]
Håper det var siste gangen for gutten din nå da og at han kommer seg kjapt[:)]
Ja det bør nok det, men er så vanskelig når det er folk man kjenner. Har snakket med eieren idag, og han skulle gå til innkjøp av nytt (strupe)halsbånd og kjetting, og håpe at hunden ikke kommer seg løs flere ganger. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke føler meg trygg lenger likevel [:o]
Ja jeg ser tydelig at hunden min blir mer og mer skeptisk til hunder for hvert angrep. Nå har han kommet til det stadiet der han bare liker hunder som er mindre enn han, og tisper. Håpløst å møte store hannhunder på tur nå [&o]
Vi får håpe det blir siste gang for begge voffsene våre. Er ikke noe gøy når slikt skjer.
Ja det er ikke så gøy når man kjenner eieren[&o] Men håper det hjelper det som han gjør nå da. Er noen hunder som alltid klarer og komme seg løs, men jeg mener at da bør hundeeieren gå til innkjøp av hundegård eller sette opp gjerdet..
Satser på det var siste gangen nå da og at hunden din og du kan føle deg trygg igjen[:)]