Tirsdagsskravling 3 oktober

BIBBI3

Forumet er livet
Morningzzzzzzzzzz!

Tidlig på'n igjen..
Får ikke Ben til å sove lengre enn halv sju.
Sto til og med opp før pappan i dag som skal på jobb etter hvert.
Første oppvåkning var kl 04 så, det var ikke så verst i natt heller, men skulle ønske jeg fikk en time eller to til om morran.

Merker jeg er litt lei og sliten i dag.
Og det hjelper ikke på humøret at sambo ikke vil være noe særlig hjemme èn måned fremover.
Er noe innkjøringsproblemer på jobben visstnok.........

I dag burde jeg ta meg fatt og komme meg på treningssenteret igjen.
 
God morgen!!
 
Unner deg et par timer mer soving på morgenen Irene!!! Håper du fikk slappet litt av i helga da. Må være kjedelig at samboeren din må jobbe så mye fremover, hadde nok vært godt med hans hjelp ville jeg tro...
 
 
Har begynt å få lagt Tuva rundt 21.30 på kveldene. Godt å få litt alenetid med sambo. Så sover hun rundt 10 timer, det er veldig godt, så jeg anser meg som veldig heldig! Pleier å stå opp med henne 8.30, så det er ikk elenge til jeg må vekke henne.... Sambo har høstferie denne uka, deilig å få litt hjelp på dagtid og.
 
Var hos foreldrene mine i helga, det var veldig koselig. feiret litt forsinket bursdag, så det ble en del kaker... Jeg er veldig familiekjær, og syns nesten vi bor langt unna selv om det bare tar et par timer å kjøre. Prøver å få med meg sambo til å flytte ned til Vestfold, men det er ikke lett....
 
 
god morgen fra oss[:)]! våkner alltid før 7 marcus og, men innimellom sovner han igjen en time eller to etter puppen, og det er deilig ja! men idag skal vi på legekontroll, legen var syk når vi var på 3 mnd kontrollen, så vi må tilbake idag. skal være der 9. ellers har vi ingen planer idag, ihvertfall gå tur som vi pleier. sover best ute i vogna.
 
heldig som har samboer med høstferie tingeling1! deilig med litt hjelp av og til[:D]
Irene30: skjønner godt at du blir sliten og lei, ikke noe moro når man nesten ikke har noe hjelp. for det trenger man.
 
morgen jenter..
stakkars deg irene, kan du ikke sove litt på dagen da?
når Ben sover[:)]
Tingeling ja det er godt å få i orden litt rutiner[:)]
Tuva vill opp kl halv åtte men jeg greide å drøye til åtte,lå å prata å kosa litt[:D]
Tuva koser seg i vippestolen sin, skal vel ha litt mat om ikke så lenge...
idag er det kaldt ute...7 gr brrrrrr....
høsten er her,kan vel ikke nekte for det
 
god morgen tina...god tur til legen[:)]
 
Da må jeg gå og vekke Tuvamor.... Satser nemlig på å legge henne kl 21 i kveld, og da må hun oppe litt tidlig og... Sambo skal til tannlegen i dag stakkar. Han har ikke vært der på 10 år....[8|] Blir vel dyrt tenker jeg...
 
ORIGINAL: Lisbeth83

morgen jenter..
stakkars deg irene, kan du ikke sove litt på dagen da?
når Ben sover[:)]
Tingeling ja det er godt å få i orden litt rutiner[:)]
Tuva vill opp kl halv åtte men jeg greide å drøye til åtte,lå å prata å kosa litt[:D]
Tuva koser seg i vippestolen sin, skal vel ha litt mat om ikke så lenge...
idag er det kaldt ute...7 gr brrrrrr....
høsten er her,kan vel ikke nekte for det

 
Huff.. skulle ønske jeg fikk til.
Ben sovner igjen ca kl 09-1030, og da utnytter jeg best som kan noe husarbeid.
Senere på dagen er det nemlig håpløst for da er det kun smådupper.....
 
Får legge meg tidliger på kveldene fremover, men da går det selvsagt utover kvalitetstiden med sambo.
Men tror han kommer til å komme hjem så sent fremover likevel.
 
Burde vel ikke klage for jeg sover bedre enn jeg har gjort siden ukene før fødselen. Ben roter nemlig mye mindre på natt nå. Tidligere starta han jo halv to(!), mens de siste nettene har det vært fra 4-5 tiden.[:)]
 
ORIGINAL: Lisbeth83

god morgen tina...god tur til legen[:)]

 
Signerer[:)]
 
ORIGINAL: Lisbeth83

god morgen tina...god tur til legen[:)]

god morgen[:D]! takk takk, blir spennede å se hva han sier. og håper marcus er flink gutt, øvd seg fælt på å løfte hodet nå, he he!
 
ORIGINAL: tingeling1

Da må jeg gå og vekke Tuvamor.... Satser nemlig på å legge henne kl 21 i kveld, og da må hun oppe litt tidlig og... Sambo skal til tannlegen i dag stakkar. Han har ikke vært der på 10 år....[8|] Blir vel dyrt tenker jeg...

 
Ops... stakkars sambo'n din og pengeboka. Men han må ha lykke til!
Blir godt å ha ham hjemme denne uka da.[;)]
 
mornings...
...i natt var edvard oppe to ganger oxo...første gang på lenge det har skjedd! Men han spiste og sov videre, så...skal vel ikke klage, han pleier jo å sove hele natten. Stod opp halv åtte, spiste litt frokost og sendte gutta på skolen, så var det pupp igjen, så sov han nå en liten time, før han våkna nå klokka 10 og ville ha mer pupp... jeg fikk satt på en maskin og ryddet unna litt, nå skal jeg se om han vil leke litt under babygymmen, så får jeg støvsugd litt oxo, det ser nemlig ikke ut her!!
Driver å vurderer om jeg skal dra å trene, eneste dumme er at det begynner kl 12 og da rekker jeg ikke hjem til skolen slutter.... mannen har nemlig vakt og har tatt bilen i dag, så da må jeg eventuelt gå fram og tilbake... hmm...
Brage er så vanskelig å få til å gjøre lekser for tiden så jeg føler nesten at jeg må være her når han kommer hjem så jeg får satt han igang...sukk, det blir ikke mye egentrening for tiden... får heller komme meg ut på trille tur å satse på å være hjemme igjen når han kommer.
 
vel.... til støvsugeren!![:)]
 
ORIGINAL: tingeling1
Var hos foreldrene mine i helga, det var veldig koselig. feiret litt forsinket bursdag, så det ble en del kaker... Jeg er veldig familiekjær, og syns nesten vi bor langt unna selv om det bare tar et par timer å kjøre. Prøver å få med meg sambo til å flytte ned til Vestfold, men det er ikke lett....

 
Han har sikkert sin familie i Hønefoss da...?
Hvor lang tid tar det å kjøre til Larvik?
 
Jeg har bodd ett-to år laaaangt hjemmefra i perioder selv(Tønsberg, København bl.a), men kom til slutt hjem. Er faktisk utrolig glad for å ha funnet meg en fra hjembygda, for vi har absolutt alle i vår nærmeste familie innfor samme kommune! Utrolig..
 
ORIGINAL: ida mor

god morgen[:)] joakim var våken bare 4 gang i natt å såv te ..han er bedre form å i dag[:D]

 
Godt å høre. Ikke moro å være syk da...[;)]
 
ORIGINAL: 3metut

mornings...
...i natt var edvard oppe to ganger oxo...første gang på lenge det har skjedd! Men han spiste og sov videre, så...skal vel ikke klage, han pleier jo å sove hele natten. Stod opp halv åtte, spiste litt frokost og sendte gutta på skolen, så var det pupp igjen, så sov han nå en liten time, før han våkna nå klokka 10 og ville ha mer pupp... jeg fikk satt på en maskin og ryddet unna litt, nå skal jeg se om han vil leke litt under babygymmen, så får jeg støvsugd litt oxo, det ser nemlig ikke ut her!!
Driver å vurderer om jeg skal dra å trene, eneste dumme er at det begynner kl 12 og da rekker jeg ikke hjem til skolen slutter.... mannen har nemlig vakt og har tatt bilen i dag, så da må jeg eventuelt gå fram og tilbake... hmm...
Brage er så vanskelig å få til å gjøre lekser for tiden så jeg føler nesten at jeg må være her når han kommer hjem så jeg får satt han igang...sukk, det blir ikke mye egentrening for tiden... får heller komme meg ut på trille tur å satse på å være hjemme igjen når han kommer.

vel.... til støvsugeren!![:)]

 
Så flink du er Katrine! Rene supermammaen...
 
Pøsregner her, så jeg får se langt etter trilletur nå ihvertfall. Ben sover godt akkurat nå, og jeg har glefsa i meg frokost.
Burde utnytta tiden og skifta i buret til marsvinet. Noe som burde vært gjort for en god stund siden... *kremt*
 
ORIGINAL: Irene30

ORIGINAL: tingeling1
Var hos foreldrene mine i helga, det var veldig koselig. feiret litt forsinket bursdag, så det ble en del kaker... Jeg er veldig familiekjær, og syns nesten vi bor langt unna selv om det bare tar et par timer å kjøre. Prøver å få med meg sambo til å flytte ned til Vestfold, men det er ikke lett....


Han har sikkert sin familie i Hønefoss da...?
Hvor lang tid tar det å kjøre til Larvik?

Jeg har bodd ett-to år laaaangt hjemmefra i perioder selv(Tønsberg, København bl.a), men kom til slutt hjem. Er faktisk utrolig glad for å ha funnet meg en fra hjembygda, for vi har absolutt alle i vår nærmeste familie innfor samme kommune! Utrolig..

 
Han er fra Hønefoss ja, og har all sin familie her.... Dessuten har vi jo begge fast jobb her, så det er ikke bare å flytte heller... mine foreldre er unge og spreke, mens hans er eldre, og da tenker jeg at de orker sikkert ikke passe Tuva så mye. Så da får vi jo problemer med barnevakt og sånn etter hvert...
 
Det tar ca 2 timer å kjøre til Larvik, så det er jo ikke lange turen. Men langt nok til at man ikke bare kan dra ned for en kveld. Har alle mine venninner der og, så jeg har jo veldig lyst til å bosette meg der etterhvert...
 
Huff sliter slik med ammetåka... det er virkelig ille... er det slik til dere å? Gullfiskhukommelse![:@]
 
Har elendig matlyst for tia. Ingenting som frister. Hadde ikke vært for at jeg ammer, så hadde jeg ikke giddi å spist noe!
Så men koker meg 2 pølser i brød nå... Håper jeg får de i meg.
 
Skulle egentlig lakkbeise vetrineskapet mitt i hvitt og mahogney, men rota bort lommeboka mi. Så da må jeg kjøpe inn i ettermiddag å begynne etter barna har lagt seg.
Da kan jeg vel få slape av med god sammvittighet da eller? Er det noe annet jeg burde gjøre, mens lilleGull sober dupp... *ammetåke*
 
Forstår jeg meget godt Tingeling1!
Godt det ikke er mer enn to timer da, selv om det er litt.
 
Har ei barndomsvenninne med to barn på Lesja som jeg burde tatt å besøke, men merker det ikke bestandig er like lett å ta turen uten god planlegging.
Er to timers kjøring for meg det..
 
Sambo kunne bodd hvorsomhelst i landet med sin jobb, men merker han helst vil ned igjen til Oslo-Hønefoss-området.
Han likte seg meget godt der!
Jeg stortrivdes selv de to åra i Tønsberg, men ble hjemsjuk til tider. Er jo 9-10 timer hjemmefra....[8|]
Men men... vi er nå bundet til hjemplassen vår. Ihvertfall jeg.. Skal ta over pappas gesjeft etterhvert, og da må jeg fint bo her!
 
 
ORIGINAL: carina82

Huff sliter slik med ammetåka... det er virkelig ille... er det slik til dere å? Gullfiskhukommelse![:@]
 
Har elendig matlyst for tia. Ingenting som frister. Hadde ikke vært for at jeg ammer, så hadde jeg ikke giddi å spist noe!
Så men koker meg 2 pølser i brød nå... Håper jeg får de i meg.
 
Skulle egentlig lakkbeise vetrineskapet mitt i hvitt og mahogney, men rota bort lommeboka mi. Så da må jeg kjøpe inn i ettermiddag å begynne etter barna har lagt seg.
Da kan jeg vel få slape av med god sammvittighet da eller? Er det noe annet jeg burde gjøre, mens lilleGull sober dupp... *ammetåke*

 
Det er ikke malingslukta som gjør deg ør i tillegg da?? [;)]
Er vel heller ikke så godt med mat når man bare lukter maling kanskje..?
 
Jeg ammer ikke men må si at jeg til tider er helt i ørska.
Tar meg selv i å putte bleien i do istedet for bleiebøtta, tar av Ben klær og legger de i vasken som er full av vann, skal varme flaska hans og putter den i fryseren.. Hallo?????![8D]
 
Synes du skal slappe av og kose deg jeg Carina. Synes du har stått bra på i det siste.. og ikke vært så mye her inne akkurat.[:D]
 
Jeg vil forresten male barnerommet. Noen tips?
 
 
 
Hahhahahah...tror dere jeg er rusa på amling??? eh... nei amming? Nei, Maling?
Til info så har jeg bruke vannbaser akrylmaling, tørr på 1 time, samt hadde enorm gjennomfufting....[:D]
 
Vi å skal mele jentene's sitt rom... I 2 rosafarger. Ener en litt mørk og heter søt drøm, og en litt lys. Tenkte kanskje å male det i 30-40 cm tykke striper.Litt polka-gris aktig..[:D]og eggehvite vinduskarmer og lister.
 
På vårt soverom så skal vi ha caffe latte (ble igjen mye i fra stua[;)]) og en type grønnfarge som heter yoga.
 
Hum, se hva vi har gjort... dette er alltid like vanskelig
å få pent, men nå har vi iallefall et minne i lille gull sin bok også...
 

 
 
Back
Topp